server.cfb-be beleírod, hogy
// Az utolsó szám az, hogy restart után hányszor töltõdjön be,
gamemode0 mymap 1
gamemode1 mapmap2 1
gamemode2 mapmap3 1
Skript:
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit() // Vagy OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"ModRestart\", 10 * 60 * 1000, true); // Az elsõ szám az, hogy hány perecenként, a többi megszorozza 60000-el, hogy ms jól kijöjjön
return 1;
}
forward ModRestart();
public ModRestart()
{
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, \"Mód Restartol, mapváltás!\");
SendRconCommand(\"gmx\");
return 1;
}
OFF: Mégis visszatértél a SA-MP-hoz ? :D
Vagy úgy csinálod, hogy létrehozol egy segédváltozót, amivel indexeled a mapokat, szóval mód elejére:
new mapindex;
public ChangeMap(); // prototípus
Majd OnGameModeInit() alá létrehozol egy idõzítõt:
SetTimer(\"ChangeMap\", 600000, true);
Majd létrehozzuk a függvényt, amit az idõzítõ minden 10 percben meghív:
public ModRestart()
{
DestroyAllDynamicObjects(); // töröljük az összes objektumot
switch(++mapindex)
{
case 1:
{
// 1. map objektumai
}
case 2:
{
// 2. map objektumai
}
case 3:
{
mapindex = 0; // az utolsó mapnál nullázni kell az indexet.
}
}
return 1;
}
Feltételezem, hogy Incognito streamert használsz.
Köszi szépen nagyon sokat segítettek fõleg Spatrik és kurta nektek külön köszönet.Még 1x köszi.