Szerző Téma: PVarInt érték felhasználása  (Megtekintve 636 alkalommal)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
PVarInt érték felhasználása
« Dátum: 2011. május 02. - 15:26:55 »
0 Show voters
Sziasztok! Lenne egy kérdésem..
Hogy mondjuk egy játéknak meg volt adva
[pawn]SetPVarInt(playerid,\"Weapon\",24);[/pawn]
Akkor azt értéket(int_value) hogyan lehet(ha lehet) felhasználni a késõbbiekben, pl. egy
[pawn]GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo);[/pawn]
funkcióban?
E: Közben rájöttem,
[pawn]GivePlayerWeapon(playerid,GetPVarInt(playerid,\"Weapon\"),ammo);[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 02. - 15:34:44 írta Buba »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
PVarInt érték felhasználása
« Válasz #1 Dátum: 2011. május 02. - 15:33:51 »
0 Show voters
Így:
[pawn]GivePlayerWeapon ( playerid, GetPVarInt ( playerid, \"Weapon\" ), 400 );[/pawn]

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
PVarInt érték felhasználása
« Válasz #2 Dátum: 2011. május 02. - 15:35:11 »
0 Show voters
Kösz stick, de közben rájöttem:)
zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal