GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: RicSiy123 - 2021. Augusztus 25. - 23:22:36

Cím: Összes object törlése
Írta: RicSiy123 - 2021. Augusztus 25. - 23:22:36
Tudom vége a SAMP-nak... De azon gondolkodtam, hogy esetleg bele kezdenék valami újba, mert megtanultam hobbi szinten modellezni. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne az összes objectet törölni a játékból úgy, hogy elinduljon a SAMP is? Találtam singletplayer modokat, amik törölnek mindent (csak a vizet nem), de ezekkel crashel a SAMP. Ha valaki tudna segíteni, esetleg fizetnék is :D
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: Kovacs_Richard - 2021. Augusztus 26. - 07:02:11
miért ragadsz le SA-MP-nél?
kereshetsz más játékot is, vagy akár csinálhatsz magadnak 0-ról :)

bár ha saját játékot akarsz, akkor jobb csapatba szerveződni és nem egyedül tolni mindent, mert elég nagy falat mindenhez is érteni, viszont cserébe JÓVAL túlszárnyalhatod az SA-MP-s kereteket
én anno azért váltottam saját játékra, mert az SA-MP-n túlmutató ötleteim voltak, nem bántam meg
ami az egyik legdurvább része ennek amikor mondjuk VR-ban a "saját városodban" sétálsz :D (én programozó vagyok, de anno összeraktam a saját játékhoz készült assetekből egy kis VR-os buildet, vagyis 2-t is, még így is eléggé tetszett)

belekényszerítheted magadat adott játék kereteibe, de akkor jobb lenne valami modernebbet választani, szerintem

visszatérve SA-MP-re, ha ez érdekel, akkor ez a funkció van:
https://open.mp/docs/scripting/functions/RemoveBuildingForPlayer
viszont ennek 1000-es limitje van
nem tudok olyan megoldásról ami engedne többet, csak saját plugin írásával + kliens oldali megoldással látok rá esélyt (tehát fel kell tenniük külön modot, vagy progit erre, nem alapból történik meg)
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: RicSiy123 - 2021. Augusztus 26. - 07:55:02
Azért ragadok le a SAMP-nál, mert ehhez jobban értek, és ez már készen van. A terveim nem mutatnak túl a SAMP-on, sőt pont az olyan dolgokra van szükségem, mint fegyver mechanika, járművek, vagy működő multiplayer és szerver. Ezeket problémás lenne összerakni, ha nem értek hozzá :D A SAMP-nál ez az alap már adott, és csak bővítenem kell.

Ami a módot, kliens oldali megoldást illeti, pont arra lenne szükségem, mert teljesen törölni akarok minden objectet, az csak fél megoldás lenne, ha a játékból törlődnének, de közben ott foglalná a helyet a mappában
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: Kovacs_Richard - 2021. Augusztus 26. - 08:05:54
én sem értettem sok dologhoz, de hát erről szól a fejlődés :) látod régen modellezni sem tudtál :D

szóval ha jól értem, te valójában nem egy multiplayer "mod"-ot akarsz, hanem konkrétan magát az SA-t akarod kikukázni? törölni fájl szinten is a dolgokat? mondhatni egy módosított SA-t létrehozni és nem csak "megtoldani", hogy futás közben ne legyen ott a pálya

amúgy szerintem kb 1 év alatt simán eltudnál jutni arra a szintre, hogy pl Unityben ezek a számodra fontos mechanikák működjenek és mellette sokkal szebb kinézete legyen a játékodnak és úgy bővítsd ahogy akarod :)

az már megvan a fejedben legalább, hogy mit is szeretnél? tehát nem csak ez a lépés és a következő, hanem a végső cél amit meg akarsz valósítani
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: RicSiy123 - 2021. Augusztus 26. - 09:14:28
Igen, megvan az elképzelés. Nem az egész SA-t akarom kukázni, csak a pályát az alapjáték objectekkel együtt, hogy aztán sajátokkal pótoljam, és új várost építsek
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: CMike - 2021. Augusztus 26. - 17:18:50
Bocsi, hogy belekontarkodok.


Egyszer egyik haverommal mi megcsinaltuk, egesz fasza lett.
Sajnos az alap objectelet akkoribsn meg torolni sem lehetett.

A mi megoldasunk az volt, hogy magasabban a levegoben epitettuk meg az egesz varost.

Nyilvan nem teljesen ugyan az, de ha kivenned az objecteket, akkor ugymond megis a levegobe epitkeznel.

Remelem tudtam segiteni.
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: RicSiy123 - 2021. Augusztus 26. - 17:27:20
Köszi, végső megoldásnak, ha nem sikerül törölni... Akkor jó ötlet :D
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: Kovacs_Richard - 2021. Augusztus 27. - 21:15:26
amúgy lehet látni képet a modellekről, hogy miket csináltál? :)
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: LaszloR1 - 2021. Augusztus 29. - 19:57:47
Ha jól emlékszem van beépítve wildcard a RemoveBuildingForPlayer funkcióba. Most nem tudom letesztelni, de valami ilyesmi volt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);Ez minden object-et és LOD-t töröl, viszont culling zonákat és a vizet nem.
Cím: Re:Összes object törlése
Írta: CMike - 2021. Augusztus 29. - 20:11:54
Ha jól emlékszem van beépítve wildcard a RemoveBuildingForPlayer funkcióba. Most nem tudom letesztelni, de valami ilyesmi volt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);Ez minden object-et és LOD-t töröl, viszont culling zonákat és a vizet nem.

Leteszteltem, mukodik!