Szerző Téma: fegyver elõvétel  (Megtekintve 990 alkalommal)

fegyver elõvétel
« Dátum: 2013. október 31. - 16:24:47 »
0 Show voters
Újra a segítségeteket kérném, azt hogy tudnám megoldani, hogy a fegyver megmaradjon a játékosnál, de ne tudja elõvenni?

fegyver elõvétel
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 31. - 16:58:32 »
0 Show voters
Nem tudom hol szeretnéd használni, de pl, ha bemegy valahova és azt szeretnéd hogy ne lehessen használni:
Módod tetejére:
 

new weapons[13][2];

 
Ezt oda illeszd be, ahol elakarod venni, azaz hogy ne tudja használni
 

for(new i = 0; i <= 12; i++)
{
GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket
}
ResetPlayerWeapons(playerid);   //elveszi tõle az összeset

 
ha vissza szeretnéd adni, azaz, hogy tudja használni, akkor:
 

for(new i = 0;i <= 12; i++)
{
GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]);   //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt
}

 
Ha valami hibát találsz, vagy nem érted, szólj, csak összedobtam

fegyver elõvétel
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 31. - 17:01:01 »
0 Show voters
öö.. Nem értem :D megmagyaráznád hogy van ez?

fegyver elõvétel
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 31. - 17:04:11 »
0 Show voters
Akkor kezdjük ott, mit szeretnél pontosan, mikor \"vegye el a fegyvereket\", azaz ne tudja használni és mikor kapja vissza a játékos?:)

fegyver elõvétel
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 31. - 17:13:44 »
0 Show voters
ha egy adott parancsot használ, de ez nem nagy dolog.(parancsal átlép egy adott zónába).

fegyver elõvétel
« Válasz #5 Dátum: 2013. október 31. - 17:26:30 »
0 Show voters
én zcmd-t használok parancsokra:
/zona beírja x,y,z-re teleportálja elveszi a fegyvereket
ha még egyszer beírja akkor a másik x, y, z koordinátára teleportálja és vissza adja
 
#include zcmd
new bool:zonaban = false;
CMD:Zona(playerid, params[])
{
    if(zonaban == false)    // ha nincs a zónában
    {
        zonaban = true;//beállítja, a logikai változót igazra, azaz hogy belépett/elteleportált a zónába
        SetPlayerPos(playerid, x, y ,z);    //elteleportálja x, y ,z pozícióra
        for(new i = 0; i <= 12; i++)
            {
                    GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket
            }
            ResetPlayerWeapons(playerid);   //elveszi tõle az összeset
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beléptél a zónába a fegyvereid ideiglenesen elvettük, de amint elhagyod a zónát visszakapod!\");
    }
    else if(zonaban == true)    //ha már benn van a zónában
    {
        zonaban = false;    //beállítja arra, hogy épp elhagyta a zónát
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        for(new i = 0;i <= 12; i++)
            {
                    GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]);   //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt
            }
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"El hagytad a zónát, a fegyvereid visszakaptad, és használhatod\");
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 31. - 17:43:57 írta anorennia »

fegyver elõvétel
« Válasz #6 Dátum: 2013. október 31. - 17:42:01 »
0 Show voters
Na ezt majd késõbb tesztelem, de nagyon szépen köszönöm, még egyenlõre nem zárok.

fegyver elõvétel
« Válasz #7 Dátum: 2013. október 31. - 17:44:09 »
0 Show voters
Jólvan közben javítottam.. :)

fegyver elõvétel
« Válasz #8 Dátum: 2013. október 31. - 17:56:34 »
0 Show voters
for(new i = 0; i <= 12; i++)

 
ezt légyszives magyarázd meg. Nem értem a parancs \"szerkezetét\".

fegyver elõvétel
« Válasz #9 Dátum: 2013. október 31. - 18:43:17 »
0 Show voters
a for, az egy ciklus.
\"for(new i = 0;\" <- létrehozom belül az index-et, azaz, az i-t ami egyenlõ 0val, szóval a ciklus 0-ról fog indulni.\"
\"i <= 12;\" <- ez azt jelenti, hogy addig fusson, amíg az i kisebb vagy egyenlõ 12-vel, 13 már nem lesz mert az nagyobb,
\"i++\" ez az indexet növeli egyel, hogy ne ugyanúgy a nullás számmal fusson le
Bocsi kicsit érthetetlen
Ez annyit takar, hogy:
mikor az i = 0, akkor lekéri a nullás slotról a fegyvert, a töltényt(ami itt nincs mert ököl és boxer a nullás), amit változóba ment,hogy késõbb vissza hívhassuk
mikor az i = 1, akkor az 1-es slotot, mikor 2, akkor a 2-es slotot kéri le és tárolja a 12. slotig :D
Ennél érthetõbben sajnos nem tudok fogalmazni :ss :/

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal