Sziasztok!
Az a problémám, hogy van 2 parancsom, amik elõhoznak 1-1 dialogot, de csak ha az adott ponton vannak.
Ezzel csak az a gond, hogy össze olvadnak, és nem lehet meghatározni külön-külön lévõ pontokat, mert egyiknek az kell, a másiknak meg az
Sript:
CMD:etterem(playerid, params[])
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 374.1313,-118.8213,1001.4922, 4.0))
{
ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Pizza,DIALOG_STYLE_LIST,\"Étkezde\",\"Pizza-Szalámis($5.000)\\nPizza-Magyaros($5.000)\\nPizza-Tenger gyümölcsei($5.000)\\nHús-Steak($5.000)\\nHús-Rántott($5.000)\\nHús-Nyers ($5.000)\\nHamburger-Csirkés($5.000)\\nHamburger-Marha húsos($5.000)\\nHotdog($5.000)\",\"Nyami *-*\", \"Inkább éhezek!\");
}
else Msg(\"{FFFF00}Nem vagy étkezdében!\");
return 1;
}
CMD:pia(playerid, params[])
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 498.5911,-76.0362,998.7578, 4.0))
{
ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_Pia,DIALOG_STYLE_LIST,\"Bár pult\",\"Bor ($2000)\\nSör ($1000)\\nWhisky ($6000)\\nVodka ($10.000)\\nPina Colada ($20000)\\nPálinka ($8000)\",\"Bepiálok!\", \"Áhh...\");
}
else Msg(\"{FFFF00}Nem vagy kocsmában!\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
if(dialogid == Dialog_Pizza)
{
if(!response) return Msg(\"{FFFF00}Úgy döntöttél, nem veszel semmit\");
if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 1) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 2) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 3) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 4) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 5) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 6) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 7) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
if(listitem == 9) GivePlayerMoney(playerid, -5000), SetPlayerHealth(playerid, 100);
}
if(dialogid == Dialog_Pia)
{
if(!response) return Msg(\"{FFFF00}Úgy döntöttél, józan maradsz.Helyes!\");
if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -2000), SetDrunk(playerid, 1000);
if(listitem == 1) GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetDrunk(playerid, 1100);
if(listitem == 2) GivePlayerMoney(playerid, -6000), SetDrunk(playerid, 1400);
if(listitem == 3) GivePlayerMoney(playerid, -10000), SetDrunk(playerid, 1600);
if(listitem == 4) GivePlayerMoney(playerid, -20000), SetDrunk(playerid, 3500);
if(listitem == 5) GivePlayerMoney(playerid, -8000), SetDrunk(playerid, 2000);
}
return 0;
}
A SetDrunk-ot ne változtassátok, van rá stockom