Üdv
Lenne egy kérdésem, hogy ez miért nem jó?:(Még bese adja
)
Az az onplayer update alatt van:
SetPVarInt(playerid, \"drunkLevel\", GetPlayerDrunkLevel(playerid));
if(GetPVarInt(playerid, \"drunkLevel\") < 100)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
}
else
{
if(GetPVarInt(playerid, \"lastDrunkLevel\") != GetPVarInt(playerid, \"drunkLevel\"))
{
SetPVarInt(playerid, \"fps\", (GetPVarInt(playerid, \"lastDrunkLevel\") - GetPVarInt(playerid, \"drunkLevel\")));
SetPVarInt(playerid, \"lastDrunkLevel\", GetPVarInt(playerid, \"drunkLevel\"));
if((GetPVarInt(playerid, \"fps\") > 0) && (GetPVarInt(playerid, \"fps\") < 256))
{
new string[6];
format(string, sizeof(string), \"FPS: %d\", GetPVarInt(playerid, \"fps\") - 1);
TextDrawSetString(Textdraw20[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw20[playerid]);
}
}
else
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw20[playerid]);
}
}
Mert amiket próbáltam rosszak.
az egyik méri az fpst, de ugrál, hogy 25 utánna eltünik majd visszaadja 2 másodperc mulva.
A másik meg faszául számolja az fps-t de de amikor nem csinálok semmit kiírja, hogy -1990
valaki pls írjon már egy használható fps mérõt
PLS