GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. május 18. - 18:59:59

Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. május 18. - 18:59:59
Üdv az lenne a problémám, hogy ha a player az adott helyre ér teli floodolja neki a chatet a zene indításával, azt nem lehetne megoldani valahogy úgy hogy csak 1x indítsa el?
 public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
    {
          PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 600, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
    {
          StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
    {
          PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
    {
          StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
}
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: scripter - 2014. május 18. - 19:37:33

new lejatszva[MAX_PLAYERS] ;
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(lejatszva[playerid]==false)
       {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
        {
              lejatszva[playerid]=true;
              PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, /*EZ ITT BIZTOS HOGY 600? */600, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
        {
              lejatszva[playerid]=false;
              StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
        {
              lejatszva[playerid]=true;
              PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
        {
              lejatszva[playerid]=false;
              StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
         }
         return 1;
}

 
Õh izé, ha egyszer elindította, és nem állította le(nem azért mert olyan pozívión van, amelyen megállítja, hanem azért , hogy ha vége a zenének), akk milesz? :) :) :D
U.I: azért floodolt, mert a player update ha nem mozog minden másodpercben megvódik, de ha mozog akk akár 10x is egy másodpercben.
És ha meghívódott, de még nem mozdult el a körbõl, akkor persze ujra indítja.
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. május 19. - 17:46:00
Nem zene, hanem rádió van azért van csak így egyszerûen :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 19. - 18:05:11 )

Na viszont itt valami nem jó error: tag mistach
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: scripter - 2014. május 19. - 19:17:48

new bool:lejatszva[MAX_PLAYERS] ;
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. május 18. - 18:59:59
Üdv az lenne a problémám, hogy ha a player az adott helyre ér teli floodolja neki a chatet a zene indításával, azt nem lehetne megoldani valahogy úgy hogy csak 1x indítsa el?
 public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
    {
          PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 600, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
    {
          StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
    {
          PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
    {
          StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
}
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: scripter - 2014. május 18. - 19:37:33

new lejatszva[MAX_PLAYERS] ;
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(lejatszva[playerid]==false)
       {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
        {
              lejatszva[playerid]=true;
              PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, /*EZ ITT BIZTOS HOGY 600? */600, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
        {
              lejatszva[playerid]=false;
              StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
        {
              lejatszva[playerid]=true;
              PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
        {
              lejatszva[playerid]=false;
              StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
         }
         return 1;
}

 
Õh izé, ha egyszer elindította, és nem állította le(nem azért mert olyan pozívión van, amelyen megállítja, hanem azért , hogy ha vége a zenének), akk milesz? :) :) :D
U.I: azért floodolt, mert a player update ha nem mozog minden másodpercben megvódik, de ha mozog akk akár 10x is egy másodpercben.
És ha meghívódott, de még nem mozdult el a körbõl, akkor persze ujra indítja.
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: [PRO]AcErBiS_V8 - 2014. május 19. - 17:46:00
Nem zene, hanem rádió van azért van csak így egyszerûen :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 19. - 18:05:11 )

Na viszont itt valami nem jó error: tag mistach
Cím: OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
Írta: scripter - 2014. május 19. - 19:17:48

new bool:lejatszva[MAX_PLAYERS] ;