GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Mokus - 2013. augusztus 05. - 12:16:55
-
Sziasztok. Szeretném azt kérdezni tõletek mit használhatnék OnPlayerUpdate helyett?Mert azt állítólag az OnPlayerUpdate laggos tud lenni. Valami más funkció vagy módszer? Köszönöm elõre is.
-
Nem olyan egyszerû laggoltatni az OnPlayerUpdate-al.
-
Nem olyan egyszerû laggoltatni az OnPlayerUpdate-al.
Így van, csak azok írják azt hogy OnPlayerUpdate laggos, akik a szerverre nézve kimerítõ feladatot próbáltak elvégezni. Még az sem lenne laggos, ha egyenként végig mennél 2000 jármûvön és megvizsgálnád a paramétereit ( minden egyes online játékosnál ), ezt pedig ráadásként megtoldanád pár while ciklussal. Szóval nyugodtan használd.
-
Oké. Timer vagy valami laggos ami helyett mást kéne használnom? Bármi laggos lenne kérem írjátok le és helyette ami nem laggos mert a régi módom eléggé laggos volt :). Köszönöm amúgy :)
-
Ahhoz tudni kellene milyen eljárásokat írsz OnPlayerUpdate alá, majd azok után lehetne tanácsot adni hogy ezt meg azt a részét másképp/jobban is meglehetne oldani.
-
PlayerInfo lekéréseket és IsPlayerInRangeOfPoint egyenlõre.
Ezek nem laggoltatják ugye?
-
Hacsak annyi az nem sok.
Fájlba való mentés ne legyen, meg print illetve printf se, azok fájlba írnak, és az se jó ha tele floodolja a server_log fájlt, természetesen hiba keresés vagy mûködés tesztelésére szerepelhet benne csak ne maradjon ott, ha már minden megfelelõen mûködik.
-
Rendben köszönöm :)