Szerző Téma: OnPlayerText hiba  (Megtekintve 493 alkalommal)

OnPlayerText hiba
« Dátum: 2013. július 16. - 23:18:51 »
0 Show voters
Sziasztok!
 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new msg[128];
    format(msg,sizeof(msg), \"{00CBFF}[{FF0000}rCon{00CBFF}]%s({FF0000}%i{00CBFF}): {FFCC00}%s\", pName(playerid), playerid, text);
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, msg);
}
return 0;
}

 
Az lenne a kérdésem, hogy hiába állítok az msg-nek nagyobb intervallumot, sehogy sem akarja kiírni az egész szöveget. :wall:
Ötletek?
Ha ezt használom:
 
SendPlayerMessageToAll(playerid, msg);

 
akkor még nagyobb gondok vannak
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 17. - 05:43:46 írta anorennia »

OnPlayerText hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 17. - 09:21:38 »
0 Show voters
Mert a Chat 128 egyes esetekben 144 karaktert képes megjeleníteni.
Ebbe beletartoznak a színezés kódjai is amik igaz nem jelenik meg a szöveg dobozban, de a megjeleníthetõ karakterek számát csökkentik.
Mégpedig minden egyes színkód 8 karakternyi értékes helyet vesz el, a te esetedben már 6 darab szerepel az 6*8 = 48 marad 128-48 = 80-van karakter ebbõl lejön a játékos neve majd playerid jelölése és marad ~50-60 karakter ebbe már nem fér el a bevitt 128 maximális karakternyi szöveg (text[]).
Ne használj ennyi színezést, írj figyelmeztetõ üzenetet hogy túl sok karakternyi szöveget írt be a  játékos.

OnPlayerText hiba
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 17. - 16:47:01 »
0 Show voters
Köszi, így már értem  :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal