GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: bojhoska39 - 2013. február 10. - 20:12:43

Cím: OnPlayerText
Írta: bojhoska39 - 2013. február 10. - 20:12:43
Sziasztok van egy ilyenem:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    AntiSzerverHirdetes(playerid,text);
if(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\") < 999)
{
    new string[128];
format(string, sizeof(string), \"*%s(Telefon): %s\", GetRPName(playerid), text);
ProxDetector(20.0, playerid, string,ZOLD,ZOLD,ZOLD,ZOLD,ZOLD);
if(IsPlayerConnected(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\")))
{
    if(GetPVarInt(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\"), \"Hívásban\") == playerid)
    {
      SendClientMessage(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\"), FEHER,string);
   }
} else { SendClientMessage(playerid, VPIROS,\"((Nincs senki a vonalban.))\"); }
Log(4,string);
return 0;
}
    if (realchat)
{
    if(Logged(playerid))
    {
    new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"*%s mondja: %s\", GetRPName(playerid), text);
   SetPlayerChatBubble(playerid, text, FEHER, 10.0, 5000);
   ProxDetector(10.0, playerid, string, FEHER, FEHER, FEHER, FEHER, FEHER);
   Log(4,string);
   return 0;
}
}
return 1;
}

 
és ezt beszeretném rakni de nem ment:
 
new string[128];
format(string, sizeof(string),\"[POLOSKA]: %s\", text);
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(poloskazik == true && akitpoloskazik == playerid) SendClientMessage(i,0xff0000AA, string);
}
return 1;
}

 
Köszönöm aki segít.
Cím: OnPlayerText
Írta: Cappsy - 2013. február 10. - 20:31:54
Hogy másoltad be pontosan???
Cím: OnPlayerText
Írta: bojhoska39 - 2013. február 10. - 20:34:10
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    AntiSzerverHirdetes(playerid,text);
if(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\") < 999)
{
    new string[128];
format(string, sizeof(string), \"*%s(Telefon): %s\", GetRPName(playerid), text);
ProxDetector(20.0, playerid, string,ZOLD,ZOLD,ZOLD,ZOLD,ZOLD);
if(IsPlayerConnected(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\")))
{
    if(GetPVarInt(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\"), \"Hívásban\") == playerid)
    {
      SendClientMessage(GetPVarInt(playerid, \"Hívásban\"), FEHER,string);
   }
} else { SendClientMessage(playerid, VPIROS,\"((Nincs senki a vonalban.))\"); }
Log(4,string);
return 0;
}
       new string[128];
        format(string, sizeof(string),\"[POLOSKA]: %s\", text);
        for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
        {
        if(poloskazik == true && akitpoloskazik == playerid) SendClientMessage(i,0xff0000AA, string);
        }
        return 1;
}
    if (realchat)
{
    if(Logged(playerid))
    {
    new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"*%s mondja: %s\", GetRPName(playerid), text);
   SetPlayerChatBubble(playerid, text, FEHER, 10.0, 5000);
   ProxDetector(10.0, playerid, string, FEHER, FEHER, FEHER, FEHER, FEHER);
   Log(4,string);
   return 0;
}
}
return 1;
}

 
Azt hiszem.
Cím: OnPlayerText
Írta: Cappsy - 2013. február 10. - 20:46:17
Aha és a text itt így nincs definiálva nemde??
Cím: OnPlayerText
Írta: bojhoska39 - 2013. február 10. - 20:54:50
Hogy érted?