Tudom.erre gondoltam.
Viszont nem tudom hogy hogy adjam hozza.Mert hogy biztos nem igy:
new Float:ketszazdamage
ketszazdamage = amount;
mert akkor teljesen le cserelodik a ketszazdamage valtozo.
es akkor nem kell hozza valami lastdamage vagy valami?
Am koszi az %.inc et :P
GM elejére:
new Float:ketszazdamage[MAX_PLAYERS];
OnPlayerTakeDamage-hoz,vagy OnPlayerGiveDamage-hez:
ketszazdamage[playerid] + amount;
if(ketszazdamage[playerid] >= 200)//ha nagyobb mint 200
{
//ide a kód
ketszazdamage[playerid] = 0;//lenullázzuk,hogy újra el tudja érni,persze,csak ha kell
return 1;
}
OnPlayerTakeDamage-hoz,vagy OnPlayerGiveDamage-hez:
ketszazdamage[playerid] + amount;
if(ketszazdamage[playerid] >= 200)//ha nagyobb mint 200
{
//ide a kód
ketszazdamage[playerid] = 0;//lenullázzuk,hogy újra el tudja érni,persze,csak ha kell
return 1;
}
Ez így nem teljesen helyes.
Így jó.
OnPlayerTakeDamage-hoz,vagy OnPlayerGiveDamage-hez:
ketszazdamage[playerid] += amount;
if(ketszazdamage[playerid] >= 200)//ha nagyobb mint 200
{
//ide a kód
ketszazdamage[playerid] = 0;//lenullázzuk,hogy újra el tudja érni,persze,csak ha kell
return 1;
}
én inkább floatadd funkciót használok :D