Sziasztok
Az OnPlayerPoint-hoz minden megvan.
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) return 1;
}
return 0;
}
public CheckForWalkingTeleport(playerid)
{
if(PlayerToPoint(1, playerid,1554.2526,-1675.5461,16.1953))
{
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerPos(playerid,238.2731,141.3458,1003.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid,355.2865);
}else if(PlayerToPoint(1, playerid,238.6994,138.6520,1003.0234))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1550.2590,-1675.4907,15.3281);
SetPlayerFacingAngle(playerid,87.4074);
}
return 1;
}
Asszem ennyi kell.
+-t adok érte 8)
Így 100% hogy jó, nálam így van megoldva és egyszerûbb is mint a DT-s megoldás... :yucky:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1554.2526,-1675.5461,16.1953)) // Én jobban szeretem ha 0.5 van az 1.0 helyett
{
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerPos(playerid,238.2731,141.3458,1003.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid,355.2865);
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 238.6994,138.6520,1003.0234)) // Én jobban szeretem ha 0.5 van az 1.0 helyett
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1550.2590,-1675.4907,15.3281);
SetPlayerFacingAngle(playerid,87.4074);
}
return 1;
}
Így 100% hogy jó, nálam így van megoldva és egyszerûbb is mint a DT-s megoldás... :yucky:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1554.2526,-1675.5461,16.1953)) // Én jobban szeretem ha 0.5 van az 1.0 helyett
{
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerPos(playerid,238.2731,141.3458,1003.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid,355.2865);
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 238.6994,138.6520,1003.0234)) // Én jobban szeretem ha 0.5 van az 1.0 helyett
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1550.2590,-1675.4907,15.3281);
SetPlayerFacingAngle(playerid,87.4074);
}
return 1;
}
Köszönöm. Mûküdik :)
PlayerToPoint helyett már van IsPlayerInRangeOfPoint
az 1.0-s range szerintem nagyon kevés.
OnPlayerUpdate alatt laggoltatni fogja a szervert.
[/quote]
Figyelek rá, hogy szólsz ;)