-
Üdv! Már régóta küszködök valamivel.
Azt szeretném ha megnyomom a sprint gombot akkor csinálja a futás animot , ha elengedi akkor viszont fejezze be.
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SPRINT))
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK)
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);
}
else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK){
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Run_stop\",1,1,1,1,1,1);
}
}
return 1;
}
Remélem valaki tud segíteni.
-
Probald igy meg:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a Kék Csapatban!\");
{
if(PRESSED(KEY_SPRINT))
{
ApplyAnimation (playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);
}
else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Run_stop\",1,1,1,1,1,1);
}
}
return 1;
}
-
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK)
{
if(PRESSED(KEY_SPRINT))
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);
} else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Run_stop\",1,1,1,1,1,1);
}
}
return 1;
}
Próbáld ezt ;)
-
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK)
{
if(PRESSED(KEY_SPRINT))
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);
} else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Run_stop\",1,1,1,1,1,1);
}
}
return 1;
}
Próbáld ezt ;)
Nem csináltál benne semmit csak kimásoltad az enyém és törölted a SendClientMessaget.. :thumbsdown:
-
Köszönöm a segítséget! Ment a + mindkettõtöknek!