Szevasztok gondom van az OnPlayerKeyStateChange-el ugyanis ha egyet rakok be alá akkor jó nem ír errort meg warningot de ha kettõt rakok alá akkor error.
OnPlayerKeyStateChange
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_LOOK_BEHIND))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Te nem vagy jármûben!\");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármû megjavítva!\");
}
if (PRESSED(KEY_CTRL_BACK**))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.3);
}
}
return 1;
}
error:
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(768) : error 029: invalid expression, assumed zero
Elõre is köszi a segítséget.