-
Hali, az lenne a gondom hogy használom ezt a kódot
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(pvp[playerid] == 0)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE) && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
ClearAnimations(playerid);
}
if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK) && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
ClearAnimations(playerid);
}
}
return 1;
}
Itt ugye egyértelmû akinek a pvp je 0 vagyis off és ütni próbál vagy lõni azt tiltom kivéve ha nincs kocsiba. Itt a gond, hogy a jobbklikk +f kombinációval lehet ütni ha nem teszem bele a KEY_SECONDARY_ATTACK részt. De itt meg az a gond jött hogy akkor nem tud beszálni az illetõ jármûbe. Erre valakinek van valami ötlete? Én arra gondoltam hogy nézni kéne ha a beszállás anim van vagy funkció akkor azt ne tiltsa viszont annak nem tudom mi a neve ha valaki tudja elárulhatná :)
-
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys )
{
if( pvp[ playerid] == 0 )
{
if( GetPlayerState( playerid ) != PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER )
{
if( PRESSED( KEY_FIRE ) && !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
{
ClearAnimations( playerid );
}
if( PRESSED( KEY_SECONDARY_ATTACK ) && !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
{
ClearAnimations( playerid );
}
}
}
return 1;
}
-
próbáld meg így:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(pvp[playerid] == 0 && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (newkeys & KEY_FIRE || newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
ClearAnimations(playerid);
}
return 1;
}