Szerző Téma: Konvertáláskor kifagy a pawno  (Megtekintve 491 alkalommal)

Konvertáláskor kifagy a pawno
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 20:49:34 »
0 Show voters
A problémám a következõ kis munkarésszel lenne, ugyanis konvertálás közben kifagy a pawno. Ha berakom akkor kifagy és nem konvertálja át.
Ezügyben szeretném kérni segítségeteket, hogy mi lehet a hiba ami miatt nem megy.  :( (Ez egy INC.)
 
Farmer_traktor(playerid)
{
traktorcp1 = CreateDynamicCP(-123.9903,58.2971,3.0848, 5.0, 0, 0, playerid, 500.0);
munkafazis[playerid]++;
}
Farmer_traktor_vege(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, zold, \"Sikeresen felszántottad a mezõt, a szántással 25.000$ pénzt kerestél...\");
SendClientMessage(playerid, zold, \"Valamint 2 pontot. A következõ feladatod az aratás, amit 3 perc múlva kezdhetsz!\");
munkafazis[playerid] = 0;
RewardPlayer(playerid, 25000, 2);
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
felszantott[playerid] = 1;
arathat[playerid] = false;
SetTimerEx(\"arathate\", 180000, 0, \"i\", playerid);
}
Farmer_traktor_magfel(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Magok rakodása...\", 6000, 3);
SetTimerEx(\"magokfel\", 6000, 0, \"i\", playerid);
}
Farmer_kombajn(playerid)
{
if(arathat[playerid] == true)
{
combinecp1 = CreateDynamicCP(-124.8658, 57.2195, 4.0951, 5.0, 0, 0, playerid, 500.0);
munkafazis[playerid]++;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, piros, \"(( Még várnod kell az aratással! ))\");
}
}
Farmer_kombajn_le(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, zold, \"A takarmánylerakodás mûködik!\");
}
forward arathate(playerid);
public arathate(playerid)
{
arathat[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid, sotzold, \"[FARMER]: Megkezdheted az aratást!\");
}
forward magokfel(playerid);
public magokfel(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Magok ~g~felrakodva!\", 2000, 3);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 15. - 14:32:19 írta DrachenGod »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal