Sziasztok ide az OnPlayerDeath-be kéne ezt betenni de nem tudom kérlek segítsetek.
Ez a rendes és ide kell az alsót betenni .
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(jatekos[playerid][pFrakcio][0]==1) { if(GetPVarInt(playerid, \"FrakcióSzolgálat\")==1) { CopDuty--; } }
if(GetPVarInt(playerid, \"Szolgálatban\") == 1&&jatekos[playerid][pMunka]==4) TaxiSoforok--;
if(GetPVarInt(playerid, \"Szolgálatban\") == 1&&jatekos[playerid][pFrakcio][0]==3) Szerelok--;
if(GetPVarInt(playerid, \"InBreak\")==1) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"ZárTörésTimer\")); SetPVarInt(playerid, \"InBreak\",0); }
if(GetPVarInt(playerid, \"Rablásban\")>0) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"RobTimer\")); SetPVarInt(playerid, \"Rablásban\",0); }
if(GetPVarInt(playerid, \"UseDrug\")>0) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"drugtimer\")); SetPVarInt(playerid, \"UseDrug\",0); }
else if(Rablok[1]==playerid) { Rablok[1]=999; }
else if(Rablok[2]==playerid) { Rablok[2]=999; }
else if(Rablok[3]==playerid) { Rablok[3]=999; }
else if(Rablok[4]==playerid) { Rablok[4]=999; }
else if(Rablok[5]==playerid) { Rablok[5]=999; }
else if(Rablok[6]==playerid) { Rablok[6]=999; }
SetPVarInt(playerid, \"InDeath\",1);
if(jatekos[playerid][pBereltJarmu]!=9999)
{
SetVehicleToRespawn(jatekos[playerid][pBereltJarmu]);
jatekos[playerid][pBereltJarmu]=9999;
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:BenzinText[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:SebessegMero[playerid]);
}
GetPlayerSavePos(playerid);
jatekos[playerid][pInt]=GetPlayerInterior(playerid);
jatekos[playerid][pWorld]=GetPlayerVirtualWorld(playerid);
return 1;
}
DestroyHoltEx(playerid);
new ht = NextHolt();
GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
Gyilkos[ht] = killerid;
holttest[ht] = playerid;
pht[playerid] = ht;
return 1;