public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){//Textdrawok eltüntetéseTextDrawHideForPlayer( playerid, TeamInfo );TextDrawHideForPlayer( playerid, AttackerInfo );TextDrawHideForPlayer( playerid, DefenderInfo );if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); else SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); ResetPlayerWeapons(playerid);SetPlayerWantedLevel(killerid,GetPlayerWantedLevel(playerid)+1);//Növeli a gyilkos körözötségétGivePlayerMoney(killerid,3000*GetPlayerWantedLevel(playerid));//Ha a halott körözött volt akkor plussz pénzt ad a gyilkosnakSetPlayerWantedLevel(playerid,0);//A halottnak lenullázza a körözötségétif(gTeam[killerid] != gTeam[playerid])//Ha a gyilkos más csapatban van mint a halott akkor lefut{SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);GivePlayerMoney(killerid, 500);} else {//De ha ugyanabban van akkor tk felirat jön kiSetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);GivePlayerMoney(killerid, -250);SetPlayerHealth(killerid, 0);//Megöli a teamkillertTextDrawShowForPlayer( killerid, TeamKill );SetTimerEx(\"MessOff\",5*1000,0, \"d\", killerid);} return 1;//itt egyáltalán nem spawnol//return OnPlayerSpawn(playerid);//ha meg ez van bent akkor valaki nem spawnol valaki meg spawnután is meghal :S}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){//Textdrawok eltüntetéseTextDrawHideForPlayer( playerid, TeamInfo );TextDrawHideForPlayer( playerid, AttackerInfo );TextDrawHideForPlayer( playerid, DefenderInfo );if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); else SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); ResetPlayerWeapons(playerid);SetPlayerWantedLevel(killerid,GetPlayerWantedLevel(playerid)+1);//Növeli a gyilkos körözötségétGivePlayerMoney(killerid,3000*GetPlayerWantedLevel(playerid));// SetPlayerWantedLevel(playerid,0);//A halottnak lenullázza a körözötségétif(gTeam[killerid] != gTeam[playerid])//Ha a gyilkos más csapatban van mint a halott akkor lefut{SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);GivePlayerMoney(killerid, 500);} else {//De ha ugyanabban van akkor tk felirat jön kiSetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);GivePlayerMoney(killerid, -250);SetPlayerHealth(killerid, 0);//Megöli a teamkillertTextDrawShowForPlayer( killerid, TeamKill );SetTimerEx(\"MessOff\",5*1000,0, \"d\", killerid); SpawnPlayer(killerid); // vagy playerid} }return 1;}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){//Textdrawok eltüntetéseSpawnPlayer(playerid); TextDrawHideForPlayer( playerid, TeamInfo );TextDrawHideForPlayer( playerid, AttackerInfo );TextDrawHideForPlayer( playerid, DefenderInfo );if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); else SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); ResetPlayerWeapons(playerid);SetPlayerWantedLevel(killerid,GetPlayerWantedLevel(playerid)+1);//Növeli a gyilkos körözötségétGivePlayerMoney(killerid,3000*GetPlayerWantedLevel(playerid));//Ha a halott körözött volt akkor plussz pénzt ad a gyilkosnakSetPlayerWantedLevel(playerid,0);//A halottnak lenullázza a körözötségétif(gTeam[killerid] != gTeam[playerid])//Ha a gyilkos más csapatban van mint a halott akkor lefut{SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);GivePlayerMoney(killerid, 500);} else {//De ha ugyanabban van akkor tk felirat jön kiSetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);GivePlayerMoney(killerid, -250);SetPlayerHealth(killerid, 0);//Megöli a teamkillertTextDrawShowForPlayer( killerid, TeamKill );SetTimerEx(\"MessOff\",5*1000,0, \"d\", killerid);} return 0; // return 0-val }