Szerző Téma: OnPlayerDeath  (Megtekintve 885 alkalommal)

OnPlayerDeath
« Dátum: 2013. április 30. - 16:41:35 »
0 Show voters
Sziasztok ide az OnPlayerDeath-be kéne ezt betenni de nem tudom kérlek segítsetek.
Ez a rendes és ide kell az alsót betenni .
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(jatekos[playerid][pFrakcio][0]==1) { if(GetPVarInt(playerid, \"FrakcióSzolgálat\")==1) { CopDuty--; } }
    if(GetPVarInt(playerid, \"Szolgálatban\") == 1&&jatekos[playerid][pMunka]==4) TaxiSoforok--;
    if(GetPVarInt(playerid, \"Szolgálatban\") == 1&&jatekos[playerid][pFrakcio][0]==3) Szerelok--;
    if(GetPVarInt(playerid, \"InBreak\")==1) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"ZárTörésTimer\")); SetPVarInt(playerid, \"InBreak\",0); }
    if(GetPVarInt(playerid, \"Rablásban\")>0) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"RobTimer\")); SetPVarInt(playerid, \"Rablásban\",0); }
    if(GetPVarInt(playerid, \"UseDrug\")>0) { KillTimer(GetPVarInt(playerid, \"drugtimer\")); SetPVarInt(playerid, \"UseDrug\",0); }
    else if(Rablok[1]==playerid) { Rablok[1]=999; }
else if(Rablok[2]==playerid) { Rablok[2]=999; }
else if(Rablok[3]==playerid) { Rablok[3]=999; }
else if(Rablok[4]==playerid) { Rablok[4]=999; }
else if(Rablok[5]==playerid) { Rablok[5]=999; }
else if(Rablok[6]==playerid) { Rablok[6]=999; }
    SetPVarInt(playerid, \"InDeath\",1);
    if(jatekos[playerid][pBereltJarmu]!=9999)
    {
       SetVehicleToRespawn(jatekos[playerid][pBereltJarmu]);
       jatekos[playerid][pBereltJarmu]=9999;
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:BenzinText[playerid]);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:SebessegMero[playerid]);
    }
    GetPlayerSavePos(playerid);
    jatekos[playerid][pInt]=GetPlayerInterior(playerid);
    jatekos[playerid][pWorld]=GetPlayerVirtualWorld(playerid);
return 1;
}

 
       
DestroyHoltEx(playerid);
        new ht = NextHolt();
        GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
        Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
        Gyilkos[ht] = killerid;
        holttest[ht] = playerid;
        pht[playerid] = ht;
        return 1;

[$IceMan$]

  • Vendég
OnPlayerDeath
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 30. - 16:42:46 »
0 Show voters
Mi a problméád vele?

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
OnPlayerDeath
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 30. - 16:45:42 »
0 Show voters
Amit be akarsz rakni egybol a public onplayerdeath...
{
 Es ide rakd amit akarsz

OnPlayerDeath
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 30. - 17:06:17 »
0 Show voters
Ezt betenni az OnPlayerDeath-be.
DestroyHoltEx(playerid);
        new ht = NextHolt();
        GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
        Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
        Gyilkos[ht] = killerid;
        holttest[ht] = playerid;
        pht[playerid] = ht;
        return 1;

[$IceMan$]

  • Vendég
OnPlayerDeath
« Válasz #4 Dátum: 2013. április 30. - 17:08:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: bojhoska39 date=1367334377\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36774\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt betenni az OnPlayerDeath-be.
DestroyHoltEx(playerid);
        new ht = NextHolt();
        GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
        Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
        Gyilkos[ht] = killerid;
        holttest[ht] = playerid;
        pht[playerid] = ht;
        return 1;

 

De én az errorokra gondoltam. Bemásolnád?

OnPlayerDeath
« Válasz #5 Dátum: 2013. április 30. - 18:10:21 »
0 Show voters
Csak betudod tenni nekem?

[$IceMan$]

  • Vendég
OnPlayerDeath
« Válasz #6 Dátum: 2013. április 30. - 19:44:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: bojhoska39 date=1367338221\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36774\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak betudod tenni nekem?
 
Nem fogom magamnak betenni. Küldd el az errorokat már másodjára kérlek  :wall:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal