GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [OKOSKA] - 2012. március 18. - 13:27:46

Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 18. - 13:27:46
Igaz tudom van ilyen téma és ez rossz helyen van. nem kell mondani. csak oda nem lehet nyitni.
Na ugen van ez az OnPlayerConnect
Kellen az, hogy hogyan csináljam meg azt, hogy connectnél kijöjjön egy dialog, msgboxban és ez legyen benne: Szabály (új sorba):nincs még
nekem megvan a kód csak 2 warnings és nem is csinálja amit kellen conectnél nem jön elõ:
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_0
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Kérlek olvasd el a szabályzatot:\\nSzabad a hack!\\nTilos admint kérni, majd nézem ki felel meg!\\nennyi\",\"ok\",\"ok\");
   return 1;
}

 
tudom más a szöveg, de:
warnings:
warning 217: loose indentation
warning 202: number of arguments does not match definition
nah ezzel mi lehet a gond? valaki leírná rendesen hibátlanul ezt?
TESZTELVE LEGYEN!
Cím: OnPlayerConnect
Írta: nyE - 2012. március 18. - 13:41:20
#include <a_samp>
#define DIALOG_0    1234
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Kérlek olvasd el a szabályzatot\",\"\\nSzabad a hack!\\nTilos admint kérni, majd nézem ki felel meg!\\nennyi\",\"ok\",\"ok\");
    return 1;
}
Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 18. - 13:44:03
jaj köszi tudom már miért!
nem volt cím...
ment a +

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 18. - 13:57:21 )

nem is.
nem jó!
a loose in... warning megmaradt!
[loose indentation]
vagy valami lyesmi.
de nem jelenik meg még mindig!
Teszteltem és nem megy! Újabbat?
Cím: OnPlayerConnect
Írta: Yakuza™ - 2012. március 18. - 14:49:44
A Loose Identation azt jelenti,hogy sor eltolódás...
szóval az lényegtelen.
Cím: OnPlayerConnect
Írta: CANNONN - 2012. március 18. - 14:52:00

#include <a_samp>
#define DIALOG1    55
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Kérlek olvasd el a szabályzatot\",\"\\nSzabad a hack!\\nTilos admint kérni, majd nézem ki felel meg!\\nennyi\",\"ok\",\"ok\");
    return 1;
}
Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 18. - 16:06:33
nézem.
Mindjárt.
nem szedi ki a loose indentation vagy milyen warningot , nem is mûködik.......
megint?
NEM JÓÓÓ
Cím: OnPlayerConnect
Írta: Gentleman - 2012. március 18. - 16:43:15
Látom a hibát a kódban vagyis sejtem mi okozza.
 
\" post=\"240810\" timestamp=\"1332073666\"]
TESZTELVE LEGYEN!
 
[/quote]
Erre nincs idõm ezért teljesítem a kérésed és nem segítek.
Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 18. - 17:25:36
hát. én megcsináltam. :
kellet ez: #pragma tabsize 0
Ezzel nincs 1 sem.
jah és DIALOG_1 lett
nem dialog1
Cím: OnPlayerConnect
Írta: leito222 - 2012. március 18. - 17:29:07
Idézetet írta: Yakuza™ date=1332078584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18692\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A Loose Identation azt jelenti,hogy sor eltolódás...
szóval az lényegtelen.
 
Azért annyira nem lényegtelen, mert ha nekem sor eltolódás miatt warningolna a modem,zavarna.
Mode elejére:
[pawn]#pragma tabsize 0[/pawn]
Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 18. - 18:52:25
nem jó xD nem jelenik meg
Cím: OnPlayerConnect
Írta: Mokus - 2012. március 19. - 12:17:09
Modba irtad?Ha fs be irtad az elsö fs nek tedd be hátha ugy jo lessz!
Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 19. - 15:43:25
vagyis azt hogyan? CFG-ben az elsõnek írjam? vagy most mi? hogyan kell modba írni?
Cím: OnPlayerConnect
Írta: leito222 - 2012. március 19. - 16:22:32
Hát ugye filterscript esetén: elkészíted a scriptet, és adsz neki egy nevet, pl: onplayerconnect, ebbõl kijön egy amx és egy pwn, és server.cfg-be pedig bekell írni a filterscripts sorba, hogy onplayerconnect
Cím: OnPlayerConnect
Írta: [OKOSKA] - 2012. március 19. - 16:29:15
Én megcsináltam egy modot inkább :D :D beleírtam modba így megint csak van egy mód és jó
A másik módszer nekem nem ment!