-
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy a játékos a BEJELENTKEZÉSRE csak akkor tudjon kattintani ha már regisztrálva van?
És a REGISZTRÁCIÓRA meg csak akkor tudjon ha még nincs regisztrálva?
Tehát rá is tudna kattintani csak akkor nem hozná ki a dialogot hanem pl kiírná neki, hogy még nem vagy regisztrálva!
Elõre is nagyon köszönöm!
Elnézést, hogy nincs beszúrva kód de most valamiért nem jeleníti meg nekem. Kérek egy Moderátort csatoljon a scripthez egy PWN kódot! Köszönöm!
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(_:clickedid != 65535)
{
if(clickedid == Belepes)//BEJELENTKEZÉS
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nTe már regisztrálva vagy!\\nKérlek írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépek\",\"Mégsem\");
}
else if(clickedid == REG)//REGISZTRÁCIÓ
{
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Regisztráció\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nEz a karakter még nincs regisztrálva!\\nRegisztrálhatod egy tetszõleges jelszó megadásával!\",\"Regisztrálok\",\"Mégsem\");
}
return 1;
}
return 0;
}
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
[mod]De ezt te is megteheted, csak a kódok szélére kell raknod egy ilyen: [*code=pawn]Ide a kódokat[*/code] A csillagokat (*) töröld ki![/mod]
-
részlet kérdés.
ha csatlakozásnál hozod létre a játékos fájlját, akkor hozz létre benne egy \"Regisztrált\" változót, amit ha beregisztrált, akkor átállítod egy-re. Ebbõl már majd letudod kérni, hogy regisztrált-t.
viszont ha a regisztrációra kattintással hozod létre a fájlt, akkor elég azt leellenõrizni, hogy meg van-e a fájl, mert ha megvan, akkor értelemszerûen regisztrált.
pl:
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(_:clickedid != 65535)
{
if(clickedid == Belepes)//BEJELENTKEZÉS
{
if(Regisztralt[playerid] !=1) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"Te még nem vagy regisztrálva!\");
else
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nTe már regisztrálva vagy!\\nKérlek írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépek\",\"Mégsem\");
}
}
else if(clickedid == REG)//REGISZTRÁCIÓ
{
if(Regisztralt[playerid] != 0) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"Te már regisztrálva vagy! Kattints a bejelentkezésre!\");
else
{
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Regisztráció\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nEz a karakter még nincs regisztrálva!\\nRegisztrálhatod egy tetszõleges jelszó megadásával!\",\"Regisztrálok\",\"Mégsem\");
}
}
return 1;
}
return 0;
}
-
[mod]Témát zártam! Ha mégsem oldódott meg a problémád, kérlek jelezd PÜ-be, és megnyitom a témát![/mod]
-
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy a játékos a BEJELENTKEZÉSRE csak akkor tudjon kattintani ha már regisztrálva van?
És a REGISZTRÁCIÓRA meg csak akkor tudjon ha még nincs regisztrálva?
Tehát rá is tudna kattintani csak akkor nem hozná ki a dialogot hanem pl kiírná neki, hogy még nem vagy regisztrálva!
Elõre is nagyon köszönöm!
Elnézést, hogy nincs beszúrva kód de most valamiért nem jeleníti meg nekem. Kérek egy Moderátort csatoljon a scripthez egy PWN kódot! Köszönöm!
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(_:clickedid != 65535)
{
if(clickedid == Belepes)//BEJELENTKEZÉS
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nTe már regisztrálva vagy!\\nKérlek írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépek\",\"Mégsem\");
}
else if(clickedid == REG)//REGISZTRÁCIÓ
{
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Regisztráció\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nEz a karakter még nincs regisztrálva!\\nRegisztrálhatod egy tetszõleges jelszó megadásával!\",\"Regisztrálok\",\"Mégsem\");
}
return 1;
}
return 0;
}
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
[mod]De ezt te is megteheted, csak a kódok szélére kell raknod egy ilyen: [*code=pawn]Ide a kódokat[*/code] A csillagokat (*) töröld ki![/mod]
-
részlet kérdés.
ha csatlakozásnál hozod létre a játékos fájlját, akkor hozz létre benne egy \"Regisztrált\" változót, amit ha beregisztrált, akkor átállítod egy-re. Ebbõl már majd letudod kérni, hogy regisztrált-t.
viszont ha a regisztrációra kattintással hozod létre a fájlt, akkor elég azt leellenõrizni, hogy meg van-e a fájl, mert ha megvan, akkor értelemszerûen regisztrált.
pl:
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(_:clickedid != 65535)
{
if(clickedid == Belepes)//BEJELENTKEZÉS
{
if(Regisztralt[playerid] !=1) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"Te még nem vagy regisztrálva!\");
else
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nTe már regisztrálva vagy!\\nKérlek írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépek\",\"Mégsem\");
}
}
else if(clickedid == REG)//REGISZTRÁCIÓ
{
if(Regisztralt[playerid] != 0) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"Te már regisztrálva vagy! Kattints a bejelentkezésre!\");
else
{
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Regisztráció\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nEz a karakter még nincs regisztrálva!\\nRegisztrálhatod egy tetszõleges jelszó megadásával!\",\"Regisztrálok\",\"Mégsem\");
}
}
return 1;
}
return 0;
}
-
[mod]Témát zártam! Ha mégsem oldódott meg a problémád, kérlek jelezd PÜ-be, és megnyitom a témát![/mod]