Szerző Téma: OnPlayerClickTextdraw probléma >> Nem lehet rá kattintani a Textdrawra.  (Megtekintve 690 alkalommal)

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
0 Show voters
Sziasztok.
Lenne egy kis problémám, az elmúlt időben ezen töröm a fejem, hogy miért nem lehet rákattintani a textdrawra, minden lehetséges hiba forrást ellenőriztem, és már tehetetlen vagyok az ügyben, így hozzátok fordulok, hát ha valaki észre veszi a hibát.  :wavecry:
 

Mód elején.:
new Text:CarBuyTD[MAX_PLAYERS][6];
stock TextdrawokBetoltese(playerid)
{
CarBuyTD[playerid][0] = TextDrawCreate(290.000000, 399.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][0], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][0], 0.500000, 2.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][0], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][0], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawUseBox(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawBoxColor(CarBuyTD[playerid][0], -16777063);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][0], 380.000000, 30.000000);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][0], 0);
CarBuyTD[playerid][1] = TextDrawCreate(290.000000, 349.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][1], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][1], 0.500000, 2.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][1], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][1], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawUseBox(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawBoxColor(CarBuyTD[playerid][1], 16712857);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][1], 380.000000, 30.000000);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][1], 0);
CarBuyTD[playerid][2] = TextDrawCreate(288.000000, 347.000000, \"Vásárlás\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][2], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][2], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][2], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][2], 0.659999, 2.399999);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][2], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][2], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][2], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][2], 2);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][2], true);
CarBuyTD[playerid][3] = TextDrawCreate(298.000000, 395.000000, \"Kilépés\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][3], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][3], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][3], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][3], 0.659999, 2.399999);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][3], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][3], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][3], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][3], 2);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][3], true);
CarBuyTD[playerid][4] = TextDrawCreate(180.000000, 337.000000, \"~<~\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][4], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][4], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][4], 1.100000, 4.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][4], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][4], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][4], 10.0, 10.0);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][4], true);
CarBuyTD[playerid][5] = TextDrawCreate(448.000000, 337.000000, \"~>~\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][5], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][5], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][5], 1.100000, 4.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][5], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][5], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][5], true);
}
public OnPlayerConnect(playerid) { TextdrawokBetoltese(playerid); return 1; }
 
** Parancs hatására.:
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, CarBuyTD[playerid]);
}
SelectTextDraw(playerid, 0xAAAAAA50);
 
[ /code]
A textdrawot megjeleníti hibátlanul, viszont nem lehet rá kattintani.
OnPlayerClickTextdraw függvényem.:
[code=pawn]
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
PlayerPlaySound(playerid,1054,0.0,0.0,0.0);
        if(clickedid == CarBuyTD[playerid][2]) // Vásárlás
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][3]) // Kilépés
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][4]) // Balra
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][5]) // Jobbra
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
return 1;
}
[ /code]
« Utoljára szerkesztve: 2015. május 24. - 14:49:54 írta ƒlaﻛh »

OnPlayerClickTextdraw probléma >> Nem lehet rá kattintani a Textdrawra.
« Válasz #1 Dátum: 2015. május 24. - 13:08:47 »
0 Show voters
A \'Pawn\' kódókat légy oly kedves helyezd ki!
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
OnPlayerClickTextdraw probléma >> Nem lehet rá kattintani a Textdrawra.
« Válasz #2 Dátum: 2015. május 24. - 13:17:59 »
0 Show voters
Bele írtam a pawn kódokat a leírásba. Mit helyezzek ki?  :unsure:

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
OnPlayerClickTextdraw probléma >> Nem lehet rá kattintani a Textdrawra.
« Válasz #3 Dátum: 2015. május 24. - 13:28:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: WHADEZ date=1432466279\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54442\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bele írtam a pawn kódokat a leírásba. Mit helyezzek ki?  :unsure:
 


[code=pawn] [ /code]

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
OnPlayerClickTextdraw probléma >> Nem lehet rá kattintani a Textdrawra.
« Válasz #4 Dátum: 2015. május 24. - 14:25:04 »
0 Show voters
Hejha, nem tudtam hogy a sima code nem jó, nem értek én a lovakhoz, csak hajtom őket, szokás mondani.  :innocent: :innocent:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. május 24. - 16:21:26 )

Idézetet írta: WHADEZ date=1432462370\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54442\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Lenne egy kis problémám, az elmúlt időben ezen töröm a fejem, hogy miért nem lehet rákattintani a textdrawra, minden lehetséges hiba forrást ellenőriztem, és már tehetetlen vagyok az ügyben, így hozzátok fordulok, hát ha valaki észre veszi a hibát.  :wavecry:
 

Mód elején.:
new Text:CarBuyTD[MAX_PLAYERS][6];
stock TextdrawokBetoltese(playerid)
{
CarBuyTD[playerid][0] = TextDrawCreate(290.000000, 399.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][0], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][0], 0.500000, 2.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][0], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][0], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawUseBox(CarBuyTD[playerid][0], 1);
TextDrawBoxColor(CarBuyTD[playerid][0], -16777063);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][0], 380.000000, 30.000000);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][0], 0);
CarBuyTD[playerid][1] = TextDrawCreate(290.000000, 349.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][1], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][1], 0.500000, 2.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][1], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][1], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawUseBox(CarBuyTD[playerid][1], 1);
TextDrawBoxColor(CarBuyTD[playerid][1], 16712857);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][1], 380.000000, 30.000000);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][1], 0);
CarBuyTD[playerid][2] = TextDrawCreate(288.000000, 347.000000, \"Vásárlás\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][2], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][2], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][2], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][2], 0.659999, 2.399999);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][2], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][2], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][2], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][2], 2);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][2], true);
CarBuyTD[playerid][3] = TextDrawCreate(298.000000, 395.000000, \"Kilépés\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][3], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][3], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][3], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][3], 0.659999, 2.399999);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][3], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][3], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][3], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][3], 2);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][3], true);
CarBuyTD[playerid][4] = TextDrawCreate(180.000000, 337.000000, \"~<~\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][4], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][4], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][4], 1.100000, 4.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][4], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][4], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][4], 1);
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][4], 10.0, 10.0);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][4], true);
CarBuyTD[playerid][5] = TextDrawCreate(448.000000, 337.000000, \"~>~\");
TextDrawTextSize(CarBuyTD[playerid][5], 30, 30);
TextDrawBackgroundColor(CarBuyTD[playerid][5], 255);
TextDrawFont(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawLetterSize(CarBuyTD[playerid][5], 1.100000, 4.000000);
TextDrawColor(CarBuyTD[playerid][5], -1);
TextDrawSetOutline(CarBuyTD[playerid][5], 0);
TextDrawSetProportional(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawSetShadow(CarBuyTD[playerid][5], 1);
TextDrawSetSelectable(CarBuyTD[playerid][5], true);
}
public OnPlayerConnect(playerid) { TextdrawokBetoltese(playerid); return 1; }
 
** Parancs hatására.:
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, CarBuyTD[playerid]);
}
SelectTextDraw(playerid, 0xAAAAAA50);
 
A textdrawot megjeleníti hibátlanul, viszont nem lehet rá kattintani.
OnPlayerClickTextdraw függvényem.:
[code=pawn]
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
PlayerPlaySound(playerid,1054,0.0,0.0,0.0);
        if(clickedid == CarBuyTD[playerid][2]) // Vásárlás
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][3]) // Kilépés
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][4]) // Balra
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
if(clickedid == CarBuyTD[playerid][5]) // Jobbra
{
Msg(playerid, COLOR_LRED, \"LEFUTOTT\",1);
return 1;
}
return 1;
}
[ /code]

 

« Utoljára szerkesztve: 2015. május 24. - 16:21:26 írta WHADEZ »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal