-
Sziasztok,azt szeretném meg kérdezni,hogy ha valaki meg öl egy playert annak 1-el nöljön a pontszáma ..és ha meg hal akkor pedig 1 pontal csökkenje vissza...
Segítséget elõre is köszönöm.
-
Szia. Amit most leírok az olyan, hogyha egy személy megöl egy másik személyt a gyilkos +1 pontot kap! Remélem jó.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, 1);
}
-coldridge
-
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha a gyilkos nem érvénytelen ID
{
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
}
SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
return 1;
}
-
Szia. Amit most leírok az olyan, hogyha egy személy megöl egy másik személyt a gyilkos +1 pontot kap! Remélem jó.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, 1);
}
-coldridge
Itt átállítja 1-re a pontját a gyilkosnak :)
-
Szia. Amit most leírok az olyan, hogyha egy személy megöl egy másik személyt a gyilkos +1 pontot kap! Remélem jó.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, 1);
}
-coldridge
Rendben,köszönöm azt nem tudod meg oldani akit meg meg hal annak csökkenjen eggyel? :)
-
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha az gyilkos nem érvénytelen ID
{
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
}
SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
return 1;
}
Itt van a Gabor..-éban
-
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha az gyilkos nem érvénytelen ID
{
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
}
SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
return 1;
}
Köszi...Ez jó ment a plusz meg annak is aki még segített :) zártam.
-
Sziasztok,azt szeretném meg kérdezni,hogy ha valaki meg öl egy playert annak 1-el nöljön a pontszáma ..és ha meg hal akkor pedig 1 pontal csökkenje vissza...
Segítséget elõre is köszönöm.
-
Szia. Amit most leírok az olyan, hogyha egy személy megöl egy másik személyt a gyilkos +1 pontot kap! Remélem jó.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, 1);
}
-coldridge
-
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha a gyilkos nem érvénytelen ID
{
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
}
SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
return 1;
}
-
Szia. Amit most leírok az olyan, hogyha egy személy megöl egy másik személyt a gyilkos +1 pontot kap! Remélem jó.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, 1);
}
-coldridge
Itt átállítja 1-re a pontját a gyilkosnak :)
-
Szia. Amit most leírok az olyan, hogyha egy személy megöl egy másik személyt a gyilkos +1 pontot kap! Remélem jó.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, 1);
}
-coldridge
Rendben,köszönöm azt nem tudod meg oldani akit meg meg hal annak csökkenjen eggyel? :)
-
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha az gyilkos nem érvénytelen ID
{
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
}
SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
return 1;
}
Itt van a Gabor..-éban
-
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha az gyilkos nem érvénytelen ID
{
SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
}
SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
return 1;
}
Köszi...Ez jó ment a plusz meg annak is aki még segített :) zártam.