public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new KillerMSG[170],KilledMSG[170];
new KillerName[MAX_PLAYER_NAME], KilledName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName));
GetPlayerName(playerid, KilledName, sizeof(KilledName));
format(KillerMSG,sizeof(KillerMSG),\"Megölted %s-t. Kapsz egy pontot.\",KilledName);
format(KilledMSG, sizeof(KilledMSG),\"%s megölt téged. Kórházba kerültél, a költségek levonva.\",KillerName);
/*-------------------------------------------*/
Informacio[playerid][halalok]++;
format(halallok, sizeof(halallok),\"%d\",Informacio[playerid][halalok]);
TextDrawSetString(Textdraw3, halallok);
/*------------------------------------------*/
Informacio[killerid][olesek]++;
format(ollesek, sizeof(ollesek),\"%d\",Informacio[killerid][olesek]);
TextDrawSetString(Textdraw1, ollesek);
/*-----------------------*/
{
if(Informacio[playerid][banda] != Informacio[killerid][banda])
{
SendClientMessage(killerid, PUB, KillerMSG);
SendClientMessage(playerid, RED, KilledMSG);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+1);
}else{
SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársadat, ami tilos. Levonásra került 500$ és 1 pont.\");
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)-1);}
}
SpawnPlayer(playerid);
/*------------------------------------------*/
return 1;
}
Valamiért egybeszámolja a halálokat és öléseket..
Tehát ha én megölöm józsit akkor nekem ad 1-et az öléshez meg a halálhoz is( csak a textdrawnál, a stats a rendeset mutatja), Így ha eredetileg a textdraw szerint volt 1 ölésem és 2 halálom akkor a gyilkolás után lesz 2 ölésem és 3 halálom. Mi a gondja?