Szerző Téma: Objektum hamarabb betölt mint a jármű.  (Megtekintve 886 alkalommal)

Nem elérhető DVS

  • 302
    • Profil megtekintése
Objektum hamarabb betölt mint a jármű.
« Dátum: 2015. január 26. - 12:48:52 »
0 Show voters
Szép napot mindenkinek!
Az lenne a problémám, hogy egy saját szigeten szeretném, hogy játszódjon a szerverem, viszont van egy olyan gondom, hogy a kocsik hamarabb spawnolnak mint az objektumok (streamer) így leesnek a járművek!
Gondolkodtam, hogyan oldhatnám meg, és az az ötletem támadt, hogy a jármű distancejét 20%al késleltetni kellene, de viszont tippem sincs, hogy ennek mi a függvénye!
Valaki aki már megoldotta ezt, és tud segíteni megköszönném!

Objektum hamarabb betölt mint a jármű.
« Válasz #1 Dátum: 2015. január 26. - 15:21:06 »
0 Show voters
Másra nem nagyon jutottam, ezzel talán tudsz valamit próbálgatni..
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleDistanceFromPoint
E: esetleg ellenőrzöd ha az x koordinátája a járműnek lejjebb van mint az eredeti, és nincs vezető akkor visszateleportálod
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 26. - 15:22:46 írta blackdog476 »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Objektum hamarabb betölt mint a jármű.
« Válasz #2 Dátum: 2015. január 26. - 15:48:54 »
0 Show voters
Próbáld meg a kocsi magasságát feljebb írni.

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Objektum hamarabb betölt mint a jármű.
« Válasz #3 Dátum: 2015. január 26. - 16:19:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu. date=1422283734\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Próbáld meg a kocsi magasságát feljebb írni.
 
Ez is egy jó ötlet. Nem közvetlen a talajszintre mented el a kocsit, hanem egy kicsivel magasabban.

Objektum hamarabb betölt mint a jármű.
« Válasz #4 Dátum: 2015. január 26. - 16:20:43 »
0 Show voters
Vagy próbáld átállítani a talaj objectek látó távolságát nagyobbra (draw distance).

Nem elérhető DVS

  • 302
    • Profil megtekintése
Objektum hamarabb betölt mint a jármű.
« Válasz #5 Dátum: 2015. január 26. - 19:12:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1422285643\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vagy próbáld átállítani a talaj objectek látó távolságát nagyobbra (draw distance).
 
Ezt használtam, csak az összes objektummal. Alapból a streamer 200.0as distancét rak az objektumra én defináltam a streamer distancét és a draw distancét és minden objektum utána raktam!
 
#define sd 350.0 //streaming distance
#define dd 350.0 //draw distance

 
Régi:
 
CreateDynamicObject(17114,-722.9824200,-7350.5839800,-8.6526900,353.0950000,0.0000000,0.0000000, -1, -1, -1);

 
Új:
 
CreateDynamicObject(17114,-722.9824200,-7350.5839800,-8.6526900,353.0950000,0.0000000,0.0000000, -1, -1, -1,sd,dd);

 
Csak azért írtam le, ha valaki szeretné még megoldani akkor ezzel megtudja :)
U.I.: Ha a mappon járkálsz nem esik le a kocsi, de sajnos interiorba való be/ki lépéskor 10ből 2x leesik.
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 26. - 19:14:20 írta DVS »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal