Akkor lépésekben...
1. A streamer plugint beteszed a plugins mappába.
2. Létrehozol egy .pwn fájlt, pl. map.pwn néven. Ezt a filterscripts mappába teszed.
3. Utána megnyitod pawno.exe-vel ezt a .pwn fájlt.
4. Beleírod (példa):
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
//Segítség önmagadnak. Ha már nagyon sok objectet betettél, érdemes használni (pl. //Los Santos vagy //Reptéri raktár, stb.)
CreateDynamicObject(Ide beírod az adatokat (nézd takehun potszját!);
CreateDynamicObject(Ebbõl akármennyi lehet);
CreateDynamicObject(Ebbõl akármennyi lehet);
CreateDynamicObject(Ebbõl akármennyi lehet);
CreateDynamicObject(De vigyázat! Ha sok object van egy helyen, akkor a SAMP hibát írhat ki, a GTA kilép, és léphetsz be újra!!!);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
return 1;
}
5. Elmented, futtatod F5-el. Ha nincs semmi hiba vagy veszély, akkor mindent jól csináltál.
6. Megnyitod a server.cfg-t.
6.1 A plugins-hoz beírod: streamer.dll
6.2 A filterscripts-hez beírod: map (ha map.amx a létrehozott fájl neve)
6.3 Mented
7. Elindítod a szervert, és fellépsz rá.
8. Ellenõrzés képpen elmész az egyik object megadott kooridnátáihoz, és ott kell lennie
Takehun leírta ugye az adatok beírásának módját (object ID, x y z, stb.)
Halaloszto pedig leírta a többi részét, csak nem biztos, hogy megértetted. De rémélem igen
Leírtam ide minden lépését neked elmagyarázva, részletesebben. Remélem segítettem.