tavolsag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomKamionCP[randomok][0], RandomKamionCP[randomok][1], RandomKamionCP[randomok][2]);KamionFizu[playerid] = tavolsag*0.100;
CMD:parancs(playerid,params[]){ new Float:RandomSpawn[][4] = { // Állítsd be ide a te random spawnjaid és vigyázz ne használj FacingAngle-t én amikor néztem a randomozást azzal is buktam be {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429}, {-2454.2170, 503.8759, 30.0790}, {-2669.7322, -6.0874, 6.1328} }; new Float:distance, uzenet[44]; new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); floatabs(RandomSpawn[rand][0]); floatabs(RandomSpawn[rand][1]); floatabs(RandomSpawn[rand][2]); distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); format(uzenet, sizeof(uzenet), \"A random tálvosága : %0.2f\", distance); SendClientMessage(playerid, -1, uzenet); return 1;}
CMD:parancs(playerid,params[]){ new Float:RandomSpawn[][4] = { // Állítsd be ide a te random spawnjaid és vigyázz ne használj FacingAngle-t én amikor néztem a randomozást azzal is buktam be {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429}, {-2454.2170, 503.8759, 30.0790}, {-2669.7322, -6.0874, 6.1328} }; new Float:distance, uzenet[44]; new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); floatabs(RandomSpawn[rand][0]); floatabs(RandomSpawn[rand][1]); floatabs(RandomSpawn[rand][2]); distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); format(uzenet, sizeof(uzenet), \"A random tálvosága : %0.2f\", distance); SendClientMessage(playerid, -1, uzenet); return 1;} Tessék megírtam neked, úgy tûnik a random dolgokhoz kellett a floatabs valamint arra figyelj ne cseréld ki a \'distance\' változót mert akkor valamiért errort kap (én sem értem, hogy miért).E: A fizetéshez nem írtam semmit, nem volt kedvem létrehozni enumokat stb, de a kód így már nem jelezi azt, hogy a \'distance\' változót nem használja sehol, ergo a \'distance\' megkapta a lekérdezett értéket.
CMD:parancs(playerid,params[]){ new Float:RandomSpawn[][4] = { // Állítsd be ide a te random spawnjaid és vigyázz ne használj FacingAngle-t én amikor néztem a randomozást azzal is buktam be {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429}, {-2454.2170, 503.8759, 30.0790}, {-2669.7322, -6.0874, 6.1328} }; new Float:distance; new Float:szorzo = 0.100; new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); new Float:kiszamitas = distance*szorzo; KamionFizu[playerid] = kiszamitas; return 1;}