GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [JSZL]Bencuskaa - 2013. Július 12. - 22:57:23

Cím: objektek interiorjának megváltoztatása
Írta: [JSZL]Bencuskaa - 2013. Július 12. - 22:57:23
Hali szóval vannak az intek ( 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-13 )

A Player interior pl. /setint 5 és 5ös interiorba dobna a game nemtom mennyire érthetõ :/


Na mindegy szal egy fasza kis inti lett mappolva lspdbe és annak az int SZÁMÁT akarom megváltoztatni, tehát a

SetPlayerInterior

os cuccot vágjátok :/ Na ezt hogy tehetem emg hogy az objektek más intben legyenek? Vmi megoldás? :/
Cím: objektek interiorjának megváltoztatása
Írta: skyLine - 2013. Július 13. - 00:15:50
YSI féle CreateDynamicObject-ben van egy ilyen funkció asszem.
 
CreateVWDynamicObject(world, model, x, y, z, rx, ry, rz);
Cím: objektek interiorjának megváltoztatása
Írta: takehun - 2013. Július 13. - 02:14:27
Igen van.
CreateObject helyett CreateDynamicObject fügvénnyel hozod létre az objecteket (streamer.inc), és ott tudod változtatni az interior értéket.:
 
CreateDynamicObject(ID, X, Y, Z, rX, rY, rZ, -1, interiorID, -1, 300.0);