-
hello
lecseréltem 1-2 objektnek a textúráját, azonban az egyiknek valamiért nem sikerült és az egész fekete lett.
próbáltam másik textúrát hozzáadni, de úgy sem volt jó.(ugyanúgy csináltam, mint a többinél)
http://kepfeltoltes.hu/160424/154695432sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png
new center_area;
center_area = CreateObject(13607, 7964.6001, -1293.6, 4.5, 0, 0, 0);
SetObjectMaterial((center_area), 0, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 1, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 2, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 3, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
mi lehet a hiba?
-
new center_area;
center_area = CreateObject(13607, 7964.6001, -1293.6, 4.5, 0, 0, 0);
SetObjectMaterial(center_area, 0, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0);
SetObjectMaterial(center_area, 1, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0);
SetObjectMaterial(center_area, 2, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0);
SetObjectMaterial(center_area, 3, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0);
-
köszi, működik!
még annyit kérdeznék, hogy azok az objektek, amelyeknek lecseréltem a textúráját, miért csak akkor töltenek be, ha nagyon közel vagyok hozzá? szóval a mögötte lévő objekt(amin nincs lecserélve a textúra) betölt egy bizonyos távolságból, de ugyanabból a távolságból az előtte lévő(amin le van cserélve) nem tölt be.
-
Ezen már énis gondolkodtam, úgy néz ki ezeket a samp csak közelebbről akarja betölteni, gondolom, hogy ne laggoltassa a szervert. De ha megadod, hogy milyen messziről töltse be az objectet akkor jó lesz.
-
hm.. és azt hol/hogy tudom megadni? :o
-
hm.. és azt hol/hogy tudom megadni? :o
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ, távolság)
pl:
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 300.0)
-
Ja, de asszem 300 az alap CreateObject-nél, streamer-esnél meg 200.
-
rendben, köszönöm!