#include <a_samp>
new hidkapu;
public OnFilterScriptInit( )
{
hidkapu = CreateObject(, );
SetTimer( \"Hajotimer\", 1000, 1 );
}
forward Hajotimer( );
public Hajotimer( )
{
new open;
for( new i=GetMaxPlayers( ); i > -1; i-- )
{
if( IsPlayerInVehicle( playerid, JARMU ID ) && IsPlayerInRangeOfPoint( i, 50.0, , , ) )
{
open = 1;
MoveObject( hidkapu, , 3.0 );
break;
}
}
if(!open) MoveObject(hidkapu, , , , 3.0);
}
A kapu objectet meg a poziciót és a jármût majd te beírod.. tessék.
Na van egy ilyenem és ha közel megy a hídhoz akkor emelkedjen fel tudnál segíteni?
#include <a_samp>
new komp;
new bool: open = false;
public OnFilterScriptInit( ) {
komp = CreateObject(10771, 1102.7790527344, -951.53466796875, 43.581607818604, 0, 0, 1.99951171875); //Gondolom akkor tudod, hogy ide mit kell írni
SetTimer( \"OnServerMoveGate\", 10000, true );
return 1;
}
public OnServerMoveGate( );
public OnServerMoveGate( ) {
if( !open ) {
open = true;
MoveObject(komp, 9824, 1102.779052, -951.534667, 43.581607, 5.0 ); //Nyitott pozícióra
} else {
open = false;
MoveObject(komp, 9824, 1106.660888, -951.501281, 48.624282, 5.0 ); //Zárt pozícióra
}
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 15. - 13:37:20 )
Valaki?