GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Denarobence123 - 2013. április 24. - 06:09:45

Cím: Objekt (FS-ben)
Írta: Denarobence123 - 2013. április 24. - 06:09:45
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan oldható meg, hogy az objekteket külön FS-be rakom? Mert ha a modba van elég sokat foglal és a Compile is sok idõ. Aki válaszolna részletesen megköszönném!
Cím: Objekt (FS-ben)
Írta: Knife - 2013. április 24. - 06:31:46
Egyszerûen a objecteket át konvertálod megnyitod a pawnot rámész hogy új, bemásolod, lemented aztán pedig berakod amx ett meg pwn-t a filterscripts mappába és bemásolod a server.cfg nél a filterscipts hez elmented, aztán mehetsz is fel :D
Cím: Objekt (FS-ben)
Írta: Denarobence123 - 2013. április 24. - 09:14:24
Kösz, ha otthon vagyok megpróbálkozok vele.
Cím: Objekt (FS-ben)
Írta: scripter01 - 2013. április 24. - 14:17:56
Ez nagyon egyszerû nyisd meg a pawnod legyen üres
Utána írd be ezteket
 

#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnFilterScriptInit() {
Ide az objectek!
printf(\"Objectek Betöltve!\");
printf(\"Object Betöltési idõ: %dms\", GetTickCount()-ido);
print(\"=========================\\n\");
return 1;
}

 
Ennyi az egész, mûködnie kell én is így használom!
Cím: Objekt (FS-ben)
Írta: Denarobence123 - 2013. április 24. - 15:36:53
Idézetet írta: scripter01 date=1366805876\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36501\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez nagyon egyszerû nyisd meg a pawnod legyen üres
Utána írd be ezteket
 

#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnFilterScriptInit() {
Ide az objectek!
printf(\"Objectek Betöltve!\");
printf(\"Object Betöltési idõ: %dms\", GetTickCount()-ido);
print(\"=========================\\n\");
return 1;
}

 
Ennyi az egész, mûködnie kell én is így használom!
 
Köszi. Zárok!