Szerző Téma: zcmd letöltése.  (Megtekintve 635 alkalommal)

zcmd letöltése.
« Dátum: 2014. Szeptember 09. - 16:48:22 »
0 Show voters
Sziasztok! Új vagyok, mint a weboldalon mint a pawn nyelvben. A kérdésem annyi lenne, hogy honnan tudom letölteni a zcmd-t?
http://www.solidfiles.com/d/d20f/ <----- Ez a link nekem valamiért nem jó. nem tudok rámenni arra, hogy download. Köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Szeptember 09. - 17:16:38 írta Dfoglalo »

  • Vendég
zcmd letöltése.
« Válasz #1 Dátum: 2014. Szeptember 09. - 17:01:38 »
0 Show voters
Nekem mûködik a link.
De ha neked nem akkor itt van maga a zcmd:
 
/**********************************
*                                *
*   @Author:      ZeeX           *
*   @Version:     0.3.1          *
*   @Released:    31/10/2009     *
*                                *
**********************************/
#if defined _zcmd_included
#endinput
#endif   
#define _zcmd_included
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2)          \\
   forward cmd_%1(%2); \\
   public cmd_%1(%2)      
#define CMD:%1(%2) \\
   COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)     
     
#define cmd(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)
#if !defined isnull
#define isnull(%1) \\
      ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
 
forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
 
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
    return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
    #undef OnFilterScriptInit
#else
    #define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
forward zcmd_OnFilterScriptInit();
#else /*not a filterscript*/
public OnGameModeInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
}   
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
forward zcmd_OnGameModeInit();
#endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
   return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");   
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

 
Egy meglévõ .inc fájlból csinálj egy másolatot, nevezd át zcmd-re és másold bele a fenti kódot, mentsd el és ott a legfrissebb zcmd.inc-ed :)
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Szeptember 09. - 17:17:03 írta Dfoglalo »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal