Szerző Téma: skin forgatása  (Megtekintve 936 alkalommal)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
skin forgatása
« Dátum: 2011. Augusztus 13. - 21:21:13 »
0 Show voters
Üdv
A kérdésem a következõ lenne :D
Azt hogyan lehet megcsinálni,hogy amikor a player választj a skint akkor forogjon a skin körbe körbe.
úgy értem , hogy áll a szkin egyhelybe, és akkor vagy a kameranézet forogjon, vagy a skin, de ink a skin.
A segítségeteket elõre megköszönném.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
skin forgatása
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 07:07:05 »
0 Show voters
szerintem ezt úgy a legkönnyebb megoldani ha egy forgó objectet teszel a player alá amikor választja a skin-t.
De azt nem tudom hogy scriptel ezt meglehet -e oldani.

Nem elérhető Delta

  • 159
    • Profil megtekintése
skin forgatása
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 09:32:00 »
0 Show voters
Régen fent volt a hivatalos fórumon, bemásolom neked:
 

#define player_x 0.0
#define player_y 0.0
#define player_z 0.0
#define player_angle 0.0
#define camera_x 0.0
#define camera_y 0.0
#define camera_z 0.0
#define moving_speed 50

 


enum pInfo
{
      Float:SpawnAngle,
SpawnTimer,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];

 
Amikor a karaktere skint választ, illeszd be oda:
 

SetPlayerPos(playerid, player_x,player_y,player_z);
SetPlayerFacingAngle(playerid, player_angle);
SetPlayerCameraPos(playerid, camera_x,camera_y,camera_z);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, player_x,player_y,player_z);
PlayerInfo[playerid][spawnTimer] = SetTimerEx(\"MoveCamera\", moving_speed, true, \"i\", playerid);

 


forward MoveCamera(playerid);
public MoveCamera(playerid)
{
    SetPlayerCameraPos(playerid, player_x - 2 * floatsin(-PlayerInfo[playerid][spawnAngle], degrees), player_y - 10 * floatcos(-PlayerInfo[playerid][spawnAngle], degrees), player_z + 3);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, player_x, player_y, player_z + 0.5);
    PlayerInfo[playerid][spawnAngle] += 0.5;
    if(PlayerInfo[playerid][spawnAngle] >= 360.0)
PlayerInfo[playerid][spawnAngle] = 0.0;
}

 
És, ha kiválasztotta a skinjét, ezzel hagyod abba:
 

PlayerInfo[playerid][spawnAngle] = 0.0;
KillTimer(PlayerInfo[playerid][spawnTimer]);
SetCameraBehindPlayer(playerid);

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
skin forgatása
« Válasz #3 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 17:36:34 »
0 Show voters
http://pastebin.com/DcDz4KwH

Készítette: Matrix

skin forgatása
« Válasz #4 Dátum: 2011. Augusztus 16. - 16:22:14 »
0 Show voters
A játékost forgatni legkönynebben  ugy lehetne hogy karakterválasztáskor elinditasz egy timert nagyon alacsony számmal tehát oylan 50 ms körül és mindig hozzáadsz +1 et a FacingAngle-hoz aztán amikor lespawnolt KillTimer és kész :D

Nem elérhető Vic15

  • 500
    • Profil megtekintése
skin forgatása
« Válasz #5 Dátum: 2011. Augusztus 17. - 09:52:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: hegdavid95 date=1313504534\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10412\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A játékost forgatni legkönynebben  ugy lehetne hogy karakterválasztáskor elinditasz egy timert nagyon alacsony számmal tehát oylan 50 ms körül és mindig hozzáadsz +1 et a FacingAngle-hoz aztán amikor lespawnolt KillTimer és kész :D
 
Hát azt viszont nagyon észrelehetne venni. Bár nem tudom. Szerintem Próbáld azt amit Delta bemásolt vagy az objecttel próbálkozz.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal