Szerző Téma: Objectekkel kapcsolatban...  (Megtekintve 1124 alkalommal)

Objectekkel kapcsolatban...
« Dátum: 2010. április 06. - 09:19:38 »
0 Show voters
Csinálam olyan kezdést hogy repüloben kezdek, csak az a baj hogy nem akar bejönni a repülo, csak egy ido múlva. Lehetséges hogy sok a szerveren az object? Ha igen akkor mit tegyek? Szükségem van az objectekre.... Másba konvertáljam át? Vagy nemtudom  :dead:

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Objectekkel kapcsolatban...
« Válasz #1 Dátum: 2010. április 06. - 09:24:40 »
0 Show voters
hány objektum van a szervereden? milyen streamert használsz?

Objectekkel kapcsolatban...
« Válasz #2 Dátum: 2010. április 06. - 09:27:39 »
0 Show voters
Hát olyan 100 biztos hogy van xD
Hát én úgy csinálom hogy ilyenbe átkonvertálom:
CreateObject(14782, 2391.4125976563, -1692.3624267578, 51.278518676758, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
és ezt beleteszem a többi object közé....

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Objectekkel kapcsolatban...
« Válasz #3 Dátum: 2010. április 06. - 09:32:25 »
+1 Show voters
fagyaszd le egy kis idore a játékost, és 4mp múlva pedig olvaszd ki.
 

forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
new string[255]; //új string létrehozása
format(string, sizeof(string), \"~r~Obejektek ~r~betoltese~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6);  //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //\"zene\" az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //ha betöltötte az objecteket, a ObjectOff-t aktiválja
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //felolvasztás
new string[255]; //új string létrehozása
format(string, sizeof(string), \"~g~Objektek ~g~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //\"zene\" az objectek betöltése végén
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn(playerid) alá ird be: Object(playerid);

Objectekkel kapcsolatban...
« Válasz #4 Dátum: 2010. április 06. - 09:59:35 »
0 Show voters
MTA 0.0.3 ben nem tudjátok hogy hogyan lehet lementeni egy kordinátát?

Objectekkel kapcsolatban...
« Válasz #5 Dátum: 2010. április 06. - 10:04:29 »
0 Show voters
Egyszerubb ha debuggal odamész és /save :)

(debug az SA mappádban van :))

Objectekkel kapcsolatban...
« Válasz #6 Dátum: 2010. április 06. - 10:11:33 »
0 Show voters
aa tényleg  ;D Köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal