Szerző Téma: Objectek textúrázása  (Megtekintve 1153 alkalommal)

Objectek textúrázása
« Dátum: 2015. Július 25. - 19:46:16 »
0 Show voters
Helló, bevallom most kérdezek először itt a fórumon (ezért nem lesz olyan szép az ahogy kifog nézni ez a segítségkérő téma amit indítok), mert eddig mindent értettem ami a mappoláshoz kell, igaz minden ember akinek van egy kis esze hozzá, az tud mappolni. Szóval hallottam olyanról, és láttam is sok szerveren textúrázott objecteket, néztem is róluk videót, de sajnos nem értettem belőlük semmit sem, na jó a pawnohoz se értek olyan hű de komolyan, mert azt láttam hogy a videó készítője valamit babrál a pawnoval. Na szóval, editorral mappolok, és azt szeretném megkérdezni, hogy valaki eltudná-e magyarázni nekem a textúrázás módját, ha lehet akkor értelmesen, magyarul és nem pedig angolul vagy oroszul. :D
Előre is köszönöm a segítségeteket :)

ᗩωєѕσмє

  • Vendég
Objectek textúrázása
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 25. - 19:59:08 »
+1 Show voters
Szerintem te erre gondolsz.
Itt nézd meg. Ezen még a leg kezdőbb kezdők is el tudnak igazodni.
Igaz írtad, hogy ne angol legyen, de ezen tényleg nagyon könnyedén el lehet igazodni.
Ha mégsem, akkor elnézést kérek, és elmagyarázom.
És igen, használni kell hozzá a Pawno-t.

Objectek textúrázása
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 25. - 20:01:52 »
0 Show voters
Köszönöm, csak sajnos én még ezt sem értem  :o
Eltudnád magyarázni nekem üzenetbe? Vagy lehet ide is, mert szerintem nem csak engem érdekelne :D

Objectek textúrázása
« Válasz #3 Dátum: 2015. Július 25. - 20:02:01 »
0 Show voters
Van egy object, de azt előre definiálod.
 

new obj1;

 
Aztán ezt valahol létrehozod, ahol lehetséges.
 

obj1 = CreateDynamicObject(19377, 1397.05444, 1320.60864, 1500.00000,   0.00000, 90.00000, 0.00000, 5, 5, -1, 200.00);

 
Majd rárakod a texturát.
 

SetDynamicObjectMaterial( obj1, 0, 10938, \"skyscrap_sfse\", \"concpanel_la\",  0xFFFFFFFF);
// object idje. ((OBJ1)), materialindex, a model idje, a .txd neve, és a texura neve, material neve.
//Ha színezni akarsz mondjuk egy falat akkor a adatok azok legyenek ami a fal és a material színét állísd másra.

Objectek textúrázása
« Válasz #4 Dátum: 2015. Július 25. - 20:06:25 »
0 Show voters
Uh, hát ebből se értek semmit,   :blink: lehet a mappertársam ért belőle valamit, mert ő kezdő scripter, csak én vagyok ilyen béna  :unsure:
De azért köszönöm hogy foglalkoztok a kérdésemmel :)

Objectek textúrázása
« Válasz #5 Dátum: 2015. Július 25. - 20:26:04 »
0 Show voters
A new-et a mód elejére kell rakni, vagy a filterének elejére.
A létrehozást és beállítást az OnGamemodeInit vagy a FilterScriptInit-hez kell.

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
Objectek textúrázása
« Válasz #6 Dátum: 2015. Július 25. - 20:34:13 »
0 Show voters
Bocsi, hogy így hozzá írok, de ezt mindenki látja, vagy csak aki berakta a textúrát?

ᗩωєѕσмє

  • Vendég
Objectek textúrázása
« Válasz #7 Dátum: 2015. Július 25. - 20:52:45 »
+3 Show voters
A textúrát mindenki látja, aki a szerveren tartózkodik.
 

csak én vagyok ilyen béna  :unsure:[/quote]
Ezt megsem hallottam :O
Ilyet soha ne mondj magadról. Lehet, hogy egyszer többet fogsz tudni, mint bárki más..

Objectek textúrázása
« Válasz #8 Dátum: 2015. Július 25. - 22:30:25 »
+1 Show voters
Ezen az oldalon megtalálhatjátok kb. az összes textúrát. :)

Objectek textúrázása
« Válasz #9 Dátum: 2015. Július 26. - 10:37:46 »
+1 Show voters
Ez egyszerű  :D Elmagyaráztam Alexandernek :) És megértette így.

Objectek textúrázása
« Válasz #10 Dátum: 2015. Július 26. - 10:44:03 »
0 Show voters
Köszönöm a válaszokat :) 
Most már értem  :D

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Objectek textúrázása
« Válasz #11 Dátum: 2015. Július 27. - 08:25:19 »
0 Show voters
Ha legközelebb kérdezel és megkaptad rá a választ, akkor a hozzászólások alatt kattints a \"Téma megoldva\" gombra.
Most nem kell mert megtettem helyetted. ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal