GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Alexander - 2015. július 25. - 19:46:16

Cím: Objectek textúrázása
Írta: Alexander - 2015. július 25. - 19:46:16
Helló, bevallom most kérdezek először itt a fórumon (ezért nem lesz olyan szép az ahogy kifog nézni ez a segítségkérő téma amit indítok), mert eddig mindent értettem ami a mappoláshoz kell, igaz minden ember akinek van egy kis esze hozzá, az tud mappolni. Szóval hallottam olyanról, és láttam is sok szerveren textúrázott objecteket, néztem is róluk videót, de sajnos nem értettem belőlük semmit sem, na jó a pawnohoz se értek olyan hű de komolyan, mert azt láttam hogy a videó készítője valamit babrál a pawnoval. Na szóval, editorral mappolok, és azt szeretném megkérdezni, hogy valaki eltudná-e magyarázni nekem a textúrázás módját, ha lehet akkor értelmesen, magyarul és nem pedig angolul vagy oroszul. :D
Előre is köszönöm a segítségeteket :)
Cím: Objectek textúrázása
Írta: ᗩωєѕσмє - 2015. július 25. - 19:59:08
Szerintem te erre gondolsz.
Itt nézd meg. Ezen még a leg kezdőbb kezdők is el tudnak igazodni.
Igaz írtad, hogy ne angol legyen, de ezen tényleg nagyon könnyedén el lehet igazodni.
Ha mégsem, akkor elnézést kérek, és elmagyarázom.
És igen, használni kell hozzá a Pawno-t.
Cím: Objectek textúrázása
Írta: Alexander - 2015. július 25. - 20:01:52
Köszönöm, csak sajnos én még ezt sem értem  :o
Eltudnád magyarázni nekem üzenetbe? Vagy lehet ide is, mert szerintem nem csak engem érdekelne :D
Cím: Objectek textúrázása
Írta: Fred[HUN] - 2015. július 25. - 20:02:01
Van egy object, de azt előre definiálod.
 

new obj1;

 
Aztán ezt valahol létrehozod, ahol lehetséges.
 

obj1 = CreateDynamicObject(19377, 1397.05444, 1320.60864, 1500.00000,   0.00000, 90.00000, 0.00000, 5, 5, -1, 200.00);

 
Majd rárakod a texturát.
 

SetDynamicObjectMaterial( obj1, 0, 10938, \"skyscrap_sfse\", \"concpanel_la\",  0xFFFFFFFF);
// object idje. ((OBJ1)), materialindex, a model idje, a .txd neve, és a texura neve, material neve.
//Ha színezni akarsz mondjuk egy falat akkor a adatok azok legyenek ami a fal és a material színét állísd másra.
Cím: Objectek textúrázása
Írta: Alexander - 2015. július 25. - 20:06:25
Uh, hát ebből se értek semmit,   :blink: lehet a mappertársam ért belőle valamit, mert ő kezdő scripter, csak én vagyok ilyen béna  :unsure:
De azért köszönöm hogy foglalkoztok a kérdésemmel :)
Cím: Objectek textúrázása
Írta: Fred[HUN] - 2015. július 25. - 20:26:04
A new-et a mód elejére kell rakni, vagy a filterének elejére.
A létrehozást és beállítást az OnGamemodeInit vagy a FilterScriptInit-hez kell.
Cím: Objectek textúrázása
Írta: Daniii - 2015. július 25. - 20:34:13
Bocsi, hogy így hozzá írok, de ezt mindenki látja, vagy csak aki berakta a textúrát?
Cím: Objectek textúrázása
Írta: ᗩωєѕσмє - 2015. július 25. - 20:52:45
A textúrát mindenki látja, aki a szerveren tartózkodik.
 

csak én vagyok ilyen béna  :unsure:[/quote]
Ezt megsem hallottam :O
Ilyet soha ne mondj magadról. Lehet, hogy egyszer többet fogsz tudni, mint bárki más..
Cím: Objectek textúrázása
Írta: .random. - 2015. július 25. - 22:30:25
Ezen az oldalon megtalálhatjátok kb. az összes textúrát. :)
Cím: Objectek textúrázása
Írta: DenesMester - 2015. július 26. - 10:37:46
Ez egyszerű  :D Elmagyaráztam Alexandernek :) És megértette így.
Cím: Objectek textúrázása
Írta: Alexander - 2015. július 26. - 10:44:03
Köszönöm a válaszokat :) 
Most már értem  :D
Cím: Objectek textúrázása
Írta: divkn - 2015. július 27. - 08:25:19
Ha legközelebb kérdezel és megkaptad rá a választ, akkor a hozzászólások alatt kattints a \"Téma megoldva\" gombra.
Most nem kell mert megtettem helyetted. ;)