GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Zsox - 2011. Június 11. - 20:36:46

Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 11. - 20:36:46
Sziasztok
Nemrég kezdtem ismerkedni a szerver készítéssel. Az a problémám, hogy az MTA-ban létrehozott objectek közül sok nem jelenik meg a játékban. Illetve a szerverre belépve a /object [id] parancsot használva nem jelennek meg a lerakott objektumok.
Ezeket hogy lehet orvosolni? Talán a map convertert használom rosszul? És a játékban miért nem rakja le az objecteket, mikor ki is írja sárgával az id + koordinátát?
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 11. - 20:42:34
Használj streamert:
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Ez a legjobb!!
DE sok ilyennenel kapcsolatos kérdés van, használd a keresöt legközelebb  ;D
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 11. - 20:58:04
Megnézem, kösz.
Errõl a konverterrõl mi a véleményed?
http://gtamap.delux-host.com/converter/
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 11. - 21:09:00
Ha megmondod hogy kell adni.  ::|
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 11. - 21:37:08
Adtam. ^-^
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 11. - 21:38:56
Idézetet írta: Zsox date=1307821028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Adtam. ^-^
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
 
hu nem tom,
DE az filterscript nem?
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Pr3datoR - 2011. Június 12. - 01:31:59
Énnekem is úgyszintén ez a probléma,csak nekem kicsit bonyolultabb...használok streamert is,be van téve,csak valami gubanc lehet... ha berakom a scriptbe, milyen frmátumba kell h alakítsam? CreateObject , CreateStreamedObject , vagy CreateDynamicObject ? ha CreateObject van,akkor csak néhány jelenik meg,ha CreateStreamedObject a pawno hibát talál(undefined symbol \"CreateStreamedObject\") ha pedig CreateDynamicObject,ami ugye a Streamerhez  van, ennél nem tesz be ,vagy legalábbis nem látszik egy sem... #include <streamer> ott van a filterscript elején. Aki tudja a hiba okát,az ide irja ki Zsox topikjába,mert neki is ez kell szerintem ;) . Kössz elõre is!!
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: ►ѕтa - 2011. Június 12. - 10:45:43
Hostos vagy házi? Ha házi akkor van a plugins mappában streamer.dll fájl, ha hostos akkor milyen a szervergép (Linux / Windows)?
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Pr3datoR - 2011. Június 12. - 13:53:44
házi és igen van streamer.dll .. mit csináljak vele?  :-[
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 12. - 13:58:36
>\" post=\"146288\" timestamp=\"1307821136\"]

Adtam. ^-^
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
 
[/quote]
hu nem tom,
DE az filterscript nem?
 
[/quote]
Igen, de miért?
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 12. - 17:57:05
Idézetet írta: Pr3datoR date=1307879624\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
házi és igen van streamer.dll .. mit csináljak vele?  :-[
 
streamer.dll  ird be a server.cfg-be
 

 
> link=topic=12697.msg146288#msg146288 date=1307821136]

Adtam. ^-^
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
 
[/quote]
hu nem tom,
DE az filterscript nem?
 
[/quote]
Igen, de miért?
 
[/quote]
Mert akkor abba lehet valami hiba, vagy valamelyik másik fs-zavarja
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Pr3datoR - 2011. Június 12. - 22:09:18
be van írva,be is volt!
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 13. - 00:03:30
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0, 0, 90, 300.0); 

 
Ebben a kódban hol van az, hogy az object doublesided?
Mert olyan gondom van hogy bizonyos elemeket hiába állítok kétoldalasra, egyik oldalról akkor sem látszik. A MAP file-ban még benne van, de a generált kódban az egyoldalas és a kétoldalas object kódja ugyanaz.
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: kurta999 - 2011. Június 13. - 16:03:23
Az, hogy másik odlalról nem látszanak, az \'BUG\'. Mint PL.: Egy útnak csak a teteje van kidolgozva, ha fordítva rakod, akkor nemfog látszódni, mert a Rockastar nemdolgozta ki az aljárt, mivel azt alalpból úgyse látod.
Amúgy az a doublesided az ez akarna lenni MTA-ba ?  ;D
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 13. - 16:29:17
Idézetet írta: Zsox date=1307916210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0, 0, 90, 300.0); 

 
Ebben a kódban hol van az, hogy az object doublesided?
Mert olyan gondom van hogy bizonyos elemeket hiába állítok kétoldalasra, egyik oldalról akkor sem látszik. A MAP file-ban még benne van, de a generált kódban az egyoldalas és a kétoldalas object kódja ugyanaz.
 
Összeforgatod ugy hogy ami nem látszik az fedje egymást, énis igy szokttam ha ilyen van : :)
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 13. - 19:19:47
Idézetet írta: kurta999 date=1307973803\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az, hogy másik odlalról nem látszanak, az \'BUG\'. Mint PL.: Egy útnak csak a teteje van kidolgozva, ha fordítva rakod, akkor nemfog látszódni, mert a Rockastar nemdolgozta ki az aljárt, mivel azt alalpból úgyse látod.
Amúgy az a doublesided az ez akarna lenni MTA-ba ?  ;D
 
Ez nem feltétlenül igaz, mert vannak olyan objektumok amik kétoldalas módban mindkét oldalról látszanak, pl szalagkorlát. Amúgy a doublesided az igen, ez akar lenni MTA-ban, és MTA-ban látszik mindkét oldala ha átállítom, csak a játékban nem. Szóval az sem igaz hogy nincs kidolgozva a másik oldala/alja.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Június 13. - 19:23:22 )

> link=topic=12697.msg146815#msg146815 date=1307975357]

 
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0, 0, 90, 300.0); 

 
Ebben a kódban hol van az, hogy az object doublesided?
Mert olyan gondom van hogy bizonyos elemeket hiába állítok kétoldalasra, egyik oldalról akkor sem látszik. A MAP file-ban még benne van, de a generált kódban az egyoldalas és a kétoldalas object kódja ugyanaz.
 
[/quote]
Összeforgatod ugy hogy ami nem látszik az fedje egymást, énis igy szokttam ha ilyen van : :)
 
[/quote]
Nem hiszem, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Amúgy meg nemcsak úttal van ilyen probléma, hanem kerítéssel is, aminek ugye alapból mindkét oldalának látszania kell.
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 13. - 19:38:51
Nekem ne mond , legyártottam már párszáz mapot  ;D
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: kurta999 - 2011. Június 13. - 20:36:12
De az igaz, hogy nincs \'kidolgozva\' az út alja, mivel ha alap módban alulról nézed átlátszó.
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 13. - 20:47:27
Idézetet írta: kurta999 date=1307990172\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De az igaz, hogy nincs \'kidolgozva\' az út alja, mivel ha alap módban alulról nézed átlátszó.
 
De minek lenne kidolgozva pl az út alja (Pl elég soknak kivan ami emelkedõ stb..)amikor az sa map alatt nem rohangál senki hogy látszódnia kéne az út aljának
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 13. - 21:14:22
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: norbee0170 - 2011. Június 15. - 20:37:28
mint mondották használj streamert.
 
Idézetet írta: Zsox date=1307992462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
 
Mta-ban jóhogy látszik rendesen minden. ha streamert használsz a CreateObjecteket írd át \"CreateDynamicObject-re , és tádám, kész is van...
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 15. - 20:57:19
Idézetet írta: Zsox date=1307992462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
 
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva  a föld alatti része? 
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: norbee0170 - 2011. Június 16. - 08:56:35
>\" post=\"147661\" timestamp=\"1308164239\"]

A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
 
[/quote]
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva  a föld alatti része?
 
[/quote]
énsem értem minek lenne kidolgozva mind a 2 oldala pl a sín-nek kivan de az útnak nincs...
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Kovacs_Bela - 2011. Június 16. - 09:36:08
Idézetet írta: Zsox date=1307817406\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok
Nemrég kezdtem ismerkedni a szerver készítéssel. Az a problémám, hogy az MTA-ban létrehozott objectek közül sok nem jelenik meg a játékban.
Nekem is nemrég ez volt a baj.. Töltsd le a SampServer-t(0.3c) és írd felül a fájlokat a mostaniakkal.
 

Illetve a szerverre belépve a /object [id] parancsot használva nem jelennek meg a lerakott objektumok.
Ezeket hogy lehet orvosolni? Talán a map convertert használom rosszul? És a játékban miért nem rakja le az objecteket, mikor ki is írja sárgával az id + koordinátát?
 
[/quote]
Ezt nemtudom, mert nincs MTA-m.. Azaz van, csak semmit nemtok vele kezdeni  :problem:
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 16. - 12:07:54
Idézetet írta: Zsox - 2011. Június 11. 20:36:46
    Illetve a szerverre belépve a /object [id] parancsot használva nem jelennek meg a lerakott objektumok.
    Ezeket hogy lehet orvosolni? Talán a map convertert használom rosszul? És a játékban miért nem rakja le az objecteket, mikor ki is írja sárgával az id + koordinátát?
Ezt nemtudom, mert nincs MTA-m.. Azaz van, csak semmit nemtok vele kezdeni  :problem:
[/quote]
Nem is kell hozzá mta, Mert 1 filterscript-röl beszél
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 18. - 16:10:03
>\" post=\"147661\" timestamp=\"1308164239\"]

A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
 
[/quote]
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva  a föld alatti része?
 
[/quote]
Mi lenne ha elfelejtenétek az utat és arra koncentrálnátok amit azon kívül írtam (pl. kerítés, szalagkorlát stb.)? Amúgy az útnak is látszik az alja MTA-ban, csak szólok (doublesided=true beállítással).
1.0.5-ös MTA-t használok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Június 18. - 16:16:57 )

> link=topic=12697.msg147661#msg147661 date=1308164239]

A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
 
[/quote]
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva  a föld alatti része?
 
[/quote]
Nem találtál 1652-es objectet? Hát ez elég érdekes. Tessék:
http://img9.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img9/3874/mta1652.jpg
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: lusta19 - 2011. Június 18. - 16:39:39
Ja megvan , valamit elnéztem a múltkor
Cím: Objectek nem látszanak
Írta: Zsox - 2011. Június 23. - 23:14:06
Valóban sok olyan objektum van, aminek nincs hátulja, és az az érdekes, hogy kerítésbõl is van ilyen néhány. Pont egy ilyet sikerült találnom a múltkor...  :D