Adtam. ^-^hu nem tom,
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
>\" post=\"146288\" timestamp=\"1307821136\"]
Adtam. ^-^
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
[/quote]
hu nem tom,
DE az filterscript nem?
[/quote]
Igen, de miért?
házi és igen van streamer.dll .. mit csináljak vele? :-[streamer.dll ird be a server.cfg-be
> link=topic=12697.msg146288#msg146288 date=1307821136]
Adtam. ^-^
Azt nem tudod, hogy a szerveren a /object [id] használatakor miért nem látszik a lerakott cucc?
[/quote]
hu nem tom,
DE az filterscript nem?
[/quote]
Igen, de miért?
[/quote]
Mert akkor abba lehet valami hiba, vagy valamelyik másik fs-zavarja
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0, 0, 90, 300.0);
Összeforgatod ugy hogy ami nem látszik az fedje egymást, énis igy szokttam ha ilyen van : :)CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0, 0, 90, 300.0);
Ebben a kódban hol van az, hogy az object doublesided?
Mert olyan gondom van hogy bizonyos elemeket hiába állítok kétoldalasra, egyik oldalról akkor sem látszik. A MAP file-ban még benne van, de a generált kódban az egyoldalas és a kétoldalas object kódja ugyanaz.
Az, hogy másik odlalról nem látszanak, az \'BUG\'. Mint PL.: Egy útnak csak a teteje van kidolgozva, ha fordítva rakod, akkor nemfog látszódni, mert a Rockastar nemdolgozta ki az aljárt, mivel azt alalpból úgyse látod.Ez nem feltétlenül igaz, mert vannak olyan objektumok amik kétoldalas módban mindkét oldalról látszanak, pl szalagkorlát. Amúgy a doublesided az igen, ez akar lenni MTA-ban, és MTA-ban látszik mindkét oldala ha átállítom, csak a játékban nem. Szóval az sem igaz hogy nincs kidolgozva a másik oldala/alja.
Amúgy az a doublesided az ez akarna lenni MTA-ba ? ;D
> link=topic=12697.msg146815#msg146815 date=1307975357]
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0, 0, 90, 300.0);
Ebben a kódban hol van az, hogy az object doublesided?
Mert olyan gondom van hogy bizonyos elemeket hiába állítok kétoldalasra, egyik oldalról akkor sem látszik. A MAP file-ban még benne van, de a generált kódban az egyoldalas és a kétoldalas object kódja ugyanaz.
[/quote]
Összeforgatod ugy hogy ami nem látszik az fedje egymást, énis igy szokttam ha ilyen van : :)
[/quote]
Nem hiszem, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Amúgy meg nemcsak úttal van ilyen probléma, hanem kerítéssel is, aminek ugye alapból mindkét oldalának látszania kell.
De az igaz, hogy nincs \'kidolgozva\' az út alja, mivel ha alap módban alulról nézed átlátszó.De minek lenne kidolgozva pl az út alja (Pl elég soknak kivan ami emelkedõ stb..)amikor az sa map alatt nem rohangál senki hogy látszódnia kéne az út aljának
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.Mta-ban jóhogy látszik rendesen minden. ha streamert használsz a CreateObjecteket írd át \"CreateDynamicObject-re , és tádám, kész is van...
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.Milyen mta-t használsz?
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
>\" post=\"147661\" timestamp=\"1308164239\"]
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
[/quote]
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva a föld alatti része?
[/quote]
énsem értem minek lenne kidolgozva mind a 2 oldala pl a sín-nek kivan de az útnak nincs...
SziasztokNekem is nemrég ez volt a baj.. Töltsd le a SampServer-t(0.3c) és írd felül a fájlokat a mostaniakkal.
Nemrég kezdtem ismerkedni a szerver készítéssel. Az a problémám, hogy az MTA-ban létrehozott objectek közül sok nem jelenik meg a játékban.
Illetve a szerverre belépve a /object [id] parancsot használva nem jelennek meg a lerakott objektumok.
Ezeket hogy lehet orvosolni? Talán a map convertert használom rosszul? És a játékban miért nem rakja le az objecteket, mikor ki is írja sárgával az id + koordinátát?
[/quote]
Ezt nemtudom, mert nincs MTA-m.. Azaz van, csak semmit nemtok vele kezdeni :problem:
Idézetet írta: Zsox - 2011. Június 11. 20:36:46
Illetve a szerverre belépve a /object [id] parancsot használva nem jelennek meg a lerakott objektumok.
Ezeket hogy lehet orvosolni? Talán a map convertert használom rosszul? És a játékban miért nem rakja le az objecteket, mikor ki is írja sárgával az id + koordinátát?
Ezt nemtudom, mert nincs MTA-m.. Azaz van, csak semmit nemtok vele kezdeni :problem:
[/quote]
Nem is kell hozzá mta, Mert 1 filterscript-röl beszél
>\" post=\"147661\" timestamp=\"1308164239\"]
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
[/quote]
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva a föld alatti része?
[/quote]
Mi lenne ha elfelejtenétek az utat és arra koncentrálnátok amit azon kívül írtam (pl. kerítés, szalagkorlát stb.)? Amúgy az útnak is látszik az alja MTA-ban, csak szólok (doublesided=true beállítással).
1.0.5-ös MTA-t használok.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 18. - 16:16:57 )> link=topic=12697.msg147661#msg147661 date=1308164239]
A 1652-es számú objectrõl (kerítés) is azt gondoljátok, hogy nem kell kidolgozni csak az egyik oldalát? Egyik oldalról csak a függõleges oszlopok látszanak, a rácsozat nem.
Amúgy meg nem szeretnék ismétlésekbe bocsátkozni, de leírom még egyszer: MTA-ban látszik az út mindkét oldala.
[/quote]
Milyen mta-t használsz?
Mert én nem találtam 1652-es objecktet,,
Nem tudom mit csinálsz, de ami nekem mta-ban látszodik az samp-ban is ugyan ugy
mert pl az utnak minek lenne kidolgozva a föld alatti része?
[/quote]
Nem találtál 1652-es objectet? Hát ez elég érdekes. Tessék:
http://img9.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img9/3874/mta1652.jpg