GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2014. szeptember 05. - 09:16:09
-
Sziasztok!
Van egy mapolás, amit ha berakom a szerverbe, akkor minden játékost kicrashel a közelében, de ha külön elindítok egy teszt szervert, akkor ott hibátlanul megjeleníti.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi az az eltérés, ami a hibát okozhatja? Elõre is köszönöm
Ui.: Az én tippem az, hogy túl sok object, textúra van a helyen, és a kliens már nem bírja el, de azért kiírtam, hátha valaki tud más hibaforrást is.
-
Jól tippelsz. Egyszer én is mapoltam egy nagyobb mapot, amely gyakorlatilag egy második világ volt több várossal és hosszú tájakkal, tengerparttal meg minden, rettentõ sok objectel. Egyszer csak odáig fajult a helyzet, hogy oda menve mindenki kicrashelt. Ekkor kicsit visszabontottam belõle és jó lett. Kivéve a map, mert nem tudtam egyben folytatni, hanem egy hosszú hídra volt szükségem. De ez van.
-
És nem tudsz valami jó módszert, hogy megtudjam, hogy milyen objectek vannak a környéken? :D Csak mert 3 koordináta szerint elég hosszas lenne meghatározni, és ingame se tudom,mert crashelne.
És egyébként a draw distance lentebb vétele megoldaná a gondot?
-
valamit segítene mert nekem is volt olyan hogy 300 ra volt állítva és mindenki aki arra járt annak creshelt
-
[mod]Kedves témanyitó! Kérlek ne hanyagold el a témát, ha már megnyitottad![/mod]