Szerző Téma: Objectek includéban  (Megtekintve 792 alkalommal)

Objectek includéban
« Dátum: 2011. november 18. - 09:38:09 »
0 Show voters
sziasztok..

azt akarom megkérdezni hogy hogyan lehet includékba tenni objectet? :D


bíztos mindenki tudja de én nem :D


köszi elõre is

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Objectek includéban
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 18. - 16:48:16 »
0 Show voters
OFF;de minek is?
am meg streamert letöltöd beágyazod mod ba aztán CreateDynamicObject el csinálod és elvileg végtelen objectet le tudsz tenni

Objectek includéban
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 18. - 16:51:08 »
+1 Show voters
includéba úgy kell hogy fogsz egy pwn-t egy üreset és abba berakod az objecteket ugyan úgy mint ha modeba raknád aztán meg változtatód a nevét a pwn-nek pl map_drift1 és ezt az incet behúzod az includékhoz....aztán gamemode-ba beírod OnGameModeInit-hoz így #include <map_drift.pwn> és ennyi nekem így van...

Objectek includéban
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 18. - 17:14:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: buci11 date=1321631296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OFF;de minek is?
am meg streamert letöltöd beágyazod mod ba aztán CreateDynamicObject el csinálod és elvileg végtelen objectet le tudsz tenni
 
kösz , de azér 3200 objectet se bír el nagyon a streamer és használom is
 

includéba úgy kell hogy fogsz egy pwn-t egy üreset és abba berakod az objecteket ugyan úgy mint ha modeba raknád aztán meg változtatód a nevét a pwn-nek pl map_drift1 és ezt az incet behúzod az includékhoz....aztán gamemode-ba beírod OnGameModeInit-hoz így #include <map_drift.pwn> és ennyi nekem így van...
 
[/quote]
köszönöm, ment a +
és még 1 kérdés, hogy mennyi objectet ajánlatos betenni inc-be?

és hogy ott is CreateDynamic-al kell vagy jó a sima CreateObject?
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 18. - 17:17:56 írta norbee0170 »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Objectek includéban
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 18. - 17:17:58 »
0 Show voters
kösz , de azér 3200 objectet se bír el nagyon a streamer és használom is [/quote]
 :D
Nekem több mint 30 Ezer objecktem van bent

Objectek includéban
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 18. - 17:19:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: norbee0170 date=1321632844\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


OFF;de minek is?
am meg streamert letöltöd beágyazod mod ba aztán CreateDynamicObject el csinálod és elvileg végtelen objectet le tudsz tenni
 
kösz , de azér 3200 objectet se bír el nagyon a streamer és használom is
 

includéba úgy kell hogy fogsz egy pwn-t egy üreset és abba berakod az objecteket ugyan úgy mint ha modeba raknád aztán meg változtatód a nevét a pwn-nek pl map_drift1 és ezt az incet behúzod az includékhoz....aztán gamemode-ba beírod OnGameModeInit-hoz így #include <map_drift.pwn> és ennyi nekem így van...
 
[/quote]
köszönöm, ment a +
és még 1 kérdés, hogy mennyi objectet ajánlatos betenni inc-be?
 
[/quote]
Ha van streamered szerintem rakhatod bele nyugodtan...de azért úgy csináld hogy mondjuk van egy drift1 rész és azt meg mappolod és akkor ezt külön inc-be rakod bele ha rp szerot mappolsz akkor bele rakhatod szerintem egybe is de több felé is választhatod.Nekem semmi próblémám nincs én kb 5-6 incbe raktam õket és sokkal jobban átláthatóbb a mode is és a mappok se laggoltatnak annyira be :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal