GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbee0170 - 2011. november 18. - 09:38:09
-
sziasztok..
azt akarom megkérdezni hogy hogyan lehet includékba tenni objectet? :D
bíztos mindenki tudja de én nem :D
köszi elõre is
-
OFF;de minek is?
am meg streamert letöltöd beágyazod mod ba aztán CreateDynamicObject el csinálod és elvileg végtelen objectet le tudsz tenni
-
includéba úgy kell hogy fogsz egy pwn-t egy üreset és abba berakod az objecteket ugyan úgy mint ha modeba raknád aztán meg változtatód a nevét a pwn-nek pl map_drift1 és ezt az incet behúzod az includékhoz....aztán gamemode-ba beírod OnGameModeInit-hoz így #include <map_drift.pwn> és ennyi nekem így van...
-
OFF;de minek is?
am meg streamert letöltöd beágyazod mod ba aztán CreateDynamicObject el csinálod és elvileg végtelen objectet le tudsz tenni
kösz , de azér 3200 objectet se bír el nagyon a streamer és használom is
includéba úgy kell hogy fogsz egy pwn-t egy üreset és abba berakod az objecteket ugyan úgy mint ha modeba raknád aztán meg változtatód a nevét a pwn-nek pl map_drift1 és ezt az incet behúzod az includékhoz....aztán gamemode-ba beírod OnGameModeInit-hoz így #include <map_drift.pwn> és ennyi nekem így van...
[/quote]
köszönöm, ment a +
és még 1 kérdés, hogy mennyi objectet ajánlatos betenni inc-be?
és hogy ott is CreateDynamic-al kell vagy jó a sima CreateObject?
-
kösz , de azér 3200 objectet se bír el nagyon a streamer és használom is [/quote]
:D
Nekem több mint 30 Ezer objecktem van bent
-
OFF;de minek is?
am meg streamert letöltöd beágyazod mod ba aztán CreateDynamicObject el csinálod és elvileg végtelen objectet le tudsz tenni
kösz , de azér 3200 objectet se bír el nagyon a streamer és használom is
includéba úgy kell hogy fogsz egy pwn-t egy üreset és abba berakod az objecteket ugyan úgy mint ha modeba raknád aztán meg változtatód a nevét a pwn-nek pl map_drift1 és ezt az incet behúzod az includékhoz....aztán gamemode-ba beírod OnGameModeInit-hoz így #include <map_drift.pwn> és ennyi nekem így van...
[/quote]
köszönöm, ment a +
és még 1 kérdés, hogy mennyi objectet ajánlatos betenni inc-be?
[/quote]
Ha van streamered szerintem rakhatod bele nyugodtan...de azért úgy csináld hogy mondjuk van egy drift1 rész és azt meg mappolod és akkor ezt külön inc-be rakod bele ha rp szerot mappolsz akkor bele rakhatod szerintem egybe is de több felé is választhatod.Nekem semmi próblémám nincs én kb 5-6 incbe raktam õket és sokkal jobban átláthatóbb a mode is és a mappok se laggoltatnak annyira be :D