GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: totar - 2013. április 21. - 10:22:28
-
Üdv!
Segítene valaki, hogy hogyan tudnám az objecteket távolabbról láthatóbbá tenni?
Találtam ezt http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=428089 , ami az objectek méretén alapszik, meg van ugyebár a draw distance, amit meg nem nagyon tudok használni streameres objecteknél, de láttam sok képet, ahol szépen mûködik.
Valaki tudna segíteni, hogy ameglévõ objecteimnél hogy használjam valamelyiket???
-
Ilyet már én is csináltam de én az idõjárát és az idõ változtattam meg és jó volt de milyen messzirõl ??
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 21. - 11:20:22 )
Ilyet már én is csináltam de az idõ járást meg az idõt kéne megváltoztatni ..:S :D
-
Ha jól tudom a server.cfg -ben lehet állítani ezeket a cuccokat direkt vannak ilyen beállítások erre.. :confused:
-
Esetleg bõvebben?
-
Nézd meg a server.cfg -et nem tudom én sem nem volt ilyen problémám eddig nekem objectek távolságával.. lehet a streamer plugin hiba is, frissísteni kell 0.3x verzióra..
-
Nem igaz, szerinted ez a draw distance 0.3e- nél már volt!? :facepalm:
A streamer 0.3x-es és valaki tudna segíteni, hogy draw distance segítségével vagy valahogy növeljem a látótávolságot/kirajzolási távolságot?
-
Az object konvertálónál, az options-nél van egy draw distance opció. Amikor alakítod át az objecteket akkor emeld azt föl.
http://sampforum.hu/index.php?page=object
-
Valami más nincs, vagy csak én nem tudom vele használni?
Az object konvertálónál, az options-nél van egy draw distance opció. Amikor alakítod át az objecteket akkor emeld azt föl.
http://sampforum.hu/index.php?page=object
Pl.: CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0);
50000.0 <- draw distance
ez streamelt formában már nincs jelen...
-
native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 0.0, Float:streamdistance = 200.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);[/quote]