GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Dfoglalo - 2013. augusztus 18. - 18:24:21

Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: Dfoglalo - 2013. augusztus 18. - 18:24:21
Sziasztok!
Címet nehéz volt adni a témának, de a választ valószínûleg hamar megkapom valakitõl. Még mikor kijött a 0.3x, olvastam a hiv. fórumon, hogy be lehet állítani az obejctek betöltésének távolságát.
 
You can now set the draw distance on objects to any distance. This will allow for more seamless object streaming in custom areas.[/quote]
Ezt hogy lehet alkalmazni? És hol? Csak CreateObjectnél, vagy már megcsinálták Dynamic Objectre is?
Várom a választ, remélem érthetõ volta. Üdvözlettel: Dfoglalo
Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: BoOy - 2013. augusztus 18. - 18:57:18
Õõõ tehát hogy az objectet milyen távolságról legyen látható?
CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance)
\"drawdistance\" állítsd át amennyire akarod.
De am nemhiszem hogy ezt akartad, tehát.. xd
Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: Dfoglalo - 2013. augusztus 18. - 19:03:21
De, pontosan ezt akartam. És valahogy éreztem, hogy a függvény utolsó értéke lesz az... xD Dynamicra nincs valami plugin amivel alkalmazható? Mert 1000 objecttel szart sem érek...
Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: ZSOLTI99 - 2013. augusztus 18. - 19:09:26

De, pontosan ezt akartam. És valahogy éreztem, hogy a függvény utolsó értéke lesz az... xD Dynamicra nincs valami plugin amivel alkalmazható? Mert 1000 objecttel sz*rt sem érek...
 
[/quote]
Igaz azt mire végig írod meg õszülsz
Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: BoOy - 2013. augusztus 18. - 19:10:08
de ott is az utolsó xD
Bocsi nem mertem leírni azt hittem hülyeséget írok :D
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance);
A streamerbe minden alap dolog, egy kicsit felvan túrbózva :D
Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: Zsolesszka - 2013. augusztus 18. - 20:22:43
Másik funkciónál tudod azt állítani:
 
native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 0.0, Float:streamdistance = 200.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);

 
Ott van amit keresel drawdistance, annyi van hogy át kell írnod az objecteket erre a funkcióra.
Edit:
A sima CreateObjectnél csak streamdistance van, streamer plugin verzió 2.6.1:
 
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0);
Cím: Objectek betöltésének távolsága
Írta: Dfoglalo - 2013. augusztus 20. - 11:43:50
Elég válasz jött, megoldva, köszi all, ment a +.