Szerző Téma: Object vs. Kocsik  (Megtekintve 1155 alkalommal)

Nem elérhető Robin

Object vs. Kocsik
« Dátum: 2012. május 18. - 17:19:16 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan segítségért fordulok hozzátok, hogy én MidoStream-et használok és készítettem egy versenypályát a levegõben, majd beraktam autókat. A gondom az, hogy az autók elõbb töltenek be, mint az objectek így mikor becsatlakozok, egy halom autó hullik a nyakamba. Próbálkoztam már azzal, hogy a .pwn-ben elõrehelyeztem az objecteket és csak utána a kocsikat, de ez sem siekrült. Tud valaki erre megoldást?
Elõre is köszönöm!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Object vs. Kocsik
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 18. - 19:09:44 »
0 Show voters
Probáld meg úgy hogy az objectek a modban maradnak és a kocsikat egy FS -be rakod! Egy sima külön FS -be!
Hosztos a szervered vagy házi?

Nem elérhető Robin

Object vs. Kocsik
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 18. - 20:44:46 »
0 Show voters
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.

Object vs. Kocsik
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 18. - 20:45:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Robin date=1337366686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.
 
Akkor az lehet a gond :(
Lassab a neted mint a hostosoké. Háziszerón lassaban töltenek be az objectek!

Nem elérhető Robin

Object vs. Kocsik
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 18. - 20:48:36 »
0 Show voters
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 18. - 20:51:13 írta Robin »

Object vs. Kocsik
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 18. - 21:31:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Robin date=1337366916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
 
Egy olyan script kéne ami a játék elején lefagyaszt és a kép közepén azt írja, hogy : Objectec betöltése...! Bár nemtudom, hogy közbe akkor is lespawnolnának az autók! :S

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Object vs. Kocsik
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 18. - 21:42:18 »
0 Show voters
MidoStream-ot váltsd le streamer pluginra, mert az sokkal gyorsabb.
Azért nem éri meg nem-et mondani rá, mert plugin.
Amúgy meg erre nagyon nincs megoldás (streamer használatával), még a streamer pluginnal is helyenként lepotyognak, ha nagy a pinged.
A kocsik alatt lévõ objectot hozd létre CreateObject()-el és nem fognak leesni, énis így csinálom a levegõben lévõ kocsik alá és a teleportokhoz.

Nem elérhető Robin

Object vs. Kocsik
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 18. - 17:19:16 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy olyan segítségért fordulok hozzátok, hogy én MidoStream-et használok és készítettem egy versenypályát a levegõben, majd beraktam autókat. A gondom az, hogy az autók elõbb töltenek be, mint az objectek így mikor becsatlakozok, egy halom autó hullik a nyakamba. Próbálkoztam már azzal, hogy a .pwn-ben elõrehelyeztem az objecteket és csak utána a kocsikat, de ez sem siekrült. Tud valaki erre megoldást?
Elõre is köszönöm!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Object vs. Kocsik
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 18. - 19:09:44 »
0 Show voters
Probáld meg úgy hogy az objectek a modban maradnak és a kocsikat egy FS -be rakod! Egy sima külön FS -be!
Hosztos a szervered vagy házi?

Nem elérhető Robin

Object vs. Kocsik
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 18. - 20:44:46 »
0 Show voters
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.

Object vs. Kocsik
« Válasz #10 Dátum: 2012. május 18. - 20:45:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Robin date=1337366686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.
 
Akkor az lehet a gond :(
Lassab a neted mint a hostosoké. Háziszerón lassaban töltenek be az objectek!

Nem elérhető Robin

Object vs. Kocsik
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 18. - 20:48:36 »
0 Show voters
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 18. - 20:51:13 írta Robin »

Object vs. Kocsik
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 18. - 21:31:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Robin date=1337366916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
 
Egy olyan script kéne ami a játék elején lefagyaszt és a kép közepén azt írja, hogy : Objectec betöltése...! Bár nemtudom, hogy közbe akkor is lespawnolnának az autók! :S

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Object vs. Kocsik
« Válasz #13 Dátum: 2012. május 18. - 21:42:18 »
0 Show voters
MidoStream-ot váltsd le streamer pluginra, mert az sokkal gyorsabb.
Azért nem éri meg nem-et mondani rá, mert plugin.
Amúgy meg erre nagyon nincs megoldás (streamer használatával), még a streamer pluginnal is helyenként lepotyognak, ha nagy a pinged.
A kocsik alatt lévõ objectot hozd létre CreateObject()-el és nem fognak leesni, énis így csinálom a levegõben lévõ kocsik alá és a teleportokhoz.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal