GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Robin - 2012. május 18. - 17:19:16

Cím: Object vs. Kocsik
Írta: Robin - 2012. május 18. - 17:19:16
Sziasztok!
Egy olyan segítségért fordulok hozzátok, hogy én MidoStream-et használok és készítettem egy versenypályát a levegõben, majd beraktam autókat. A gondom az, hogy az autók elõbb töltenek be, mint az objectek így mikor becsatlakozok, egy halom autó hullik a nyakamba. Próbálkoztam már azzal, hogy a .pwn-ben elõrehelyeztem az objecteket és csak utána a kocsikat, de ez sem siekrült. Tud valaki erre megoldást?
Elõre is köszönöm!
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: ZyZu. - 2012. május 18. - 19:09:44
Probáld meg úgy hogy az objectek a modban maradnak és a kocsikat egy FS -be rakod! Egy sima külön FS -be!
Hosztos a szervered vagy házi?
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: Robin - 2012. május 18. - 20:44:46
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: coldridge - 2012. május 18. - 20:45:49
Idézetet írta: Robin date=1337366686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.
 
Akkor az lehet a gond :(
Lassab a neted mint a hostosoké. Háziszerón lassaban töltenek be az objectek!
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: Robin - 2012. május 18. - 20:48:36
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: coldridge - 2012. május 18. - 21:31:39
Idézetet írta: Robin date=1337366916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
 
Egy olyan script kéne ami a játék elején lefagyaszt és a kép közepén azt írja, hogy : Objectec betöltése...! Bár nemtudom, hogy közbe akkor is lespawnolnának az autók! :S
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: kurta999 - 2012. május 18. - 21:42:18
MidoStream-ot váltsd le streamer pluginra, mert az sokkal gyorsabb.
Azért nem éri meg nem-et mondani rá, mert plugin.
Amúgy meg erre nagyon nincs megoldás (streamer használatával), még a streamer pluginnal is helyenként lepotyognak, ha nagy a pinged.
A kocsik alatt lévõ objectot hozd létre CreateObject()-el és nem fognak leesni, énis így csinálom a levegõben lévõ kocsik alá és a teleportokhoz.
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: Robin - 2012. május 18. - 17:19:16
Sziasztok!
Egy olyan segítségért fordulok hozzátok, hogy én MidoStream-et használok és készítettem egy versenypályát a levegõben, majd beraktam autókat. A gondom az, hogy az autók elõbb töltenek be, mint az objectek így mikor becsatlakozok, egy halom autó hullik a nyakamba. Próbálkoztam már azzal, hogy a .pwn-ben elõrehelyeztem az objecteket és csak utána a kocsikat, de ez sem siekrült. Tud valaki erre megoldást?
Elõre is köszönöm!
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: ZyZu. - 2012. május 18. - 19:09:44
Probáld meg úgy hogy az objectek a modban maradnak és a kocsikat egy FS -be rakod! Egy sima külön FS -be!
Hosztos a szervered vagy házi?
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: Robin - 2012. május 18. - 20:44:46
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: coldridge - 2012. május 18. - 20:45:49
Idézetet írta: Robin date=1337366686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kipróbáltam, de így sem mûködik. :( Házi szerver. Haverokkal játszunk LAN-on.
 
Akkor az lehet a gond :(
Lassab a neted mint a hostosoké. Háziszerón lassaban töltenek be az objectek!
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: Robin - 2012. május 18. - 20:48:36
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: coldridge - 2012. május 18. - 21:31:39
Idézetet írta: Robin date=1337366916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21634\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És erre nincs vmilyen megoldás? Próbáltam azt is hogy a kocsik Z kordinátájához hozzáadok 10-et de így sem akar mûködni. Esetleg timerrel lehetséges hogy mûködne?
 
Egy olyan script kéne ami a játék elején lefagyaszt és a kép közepén azt írja, hogy : Objectec betöltése...! Bár nemtudom, hogy közbe akkor is lespawnolnának az autók! :S
Cím: Object vs. Kocsik
Írta: kurta999 - 2012. május 18. - 21:42:18
MidoStream-ot váltsd le streamer pluginra, mert az sokkal gyorsabb.
Azért nem éri meg nem-et mondani rá, mert plugin.
Amúgy meg erre nagyon nincs megoldás (streamer használatával), még a streamer pluginnal is helyenként lepotyognak, ha nagy a pinged.
A kocsik alatt lévõ objectot hozd létre CreateObject()-el és nem fognak leesni, énis így csinálom a levegõben lévõ kocsik alá és a teleportokhoz.