new pobject[MAX_PLAYERS];
new targoncaid[MAX_VEHICLES];
pobject[playerid]= CreateObject....
targoncaid[vehicleid] = CreateVehicle...
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerObject(objectid,X,Y,Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,X,Y,Z))
{
//közeledbe van, ha nemjó állíts a sugarán.
return 1;
}
Ellenõrizzük hogy benneül-e:
if(IsPlayerInVehicle(playerid,targoncaid))
Sok sikert :)
hello ujra BoOy!
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,X,Y,Z)) ide hogytudom beállítani hogy csak az adott object közelébe legyen,vagy keresse?!
E: vagy is ez ugye? :D
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerObject(3594,X,Y,Z);
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 01. - 15:30:04 )
BoOy ez hibás->
GetPlayerObject
rá is kerestem nincs ilyen:|
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 01. - 15:32:26 )
bocs meg van elvileg nem
GetPlayerObject(3594,X,Y,Z);
hanem
GetPlayerObjectPos(3594,X,Y,Z);