GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: 01ToYoTa01 - 2011. február 22. - 21:28:11

Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 22. - 21:28:11
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy néhány object csak a 2-tes virtuális világban jelenjen meg?
Ja és ha lehet akkor át kell írni a többit is nem?
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: kurta999 - 2011. február 22. - 21:39:06
Streamer Plugin: Az objectnek átírod a virtualworld paraméterjét.
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 22. - 21:41:42
Már régen azt használom, de melyik a wv paramétere?
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: kurta999 - 2011. február 22. - 21:43:43
Idézetet írta: Skatefield date=1298407302\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már régen azt használom, de melyik a wv paramétere?
 
Oda van írva, hogy virtaulworld. Az rz után következõ, tehát raksz egy 2-est a ): elé.
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 22. - 21:46:44
Nekem nincsenek ott azok a kódok az objecteimben, tehát minden vw-ben megjelennek. De ezeket most egyesével írogassam át?
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: Vampesz - 2011. február 23. - 06:44:18
Idézetet írta: Skatefield date=1298407604\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nincsenek ott azok a kódok az objecteimben, tehát minden vw-ben megjelennek. De ezeket most egyesével írogassam át?
 
Igen. ;) Sok Sikert. ;) Én is sokat b***akodtam velük.
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: Csabesz - 2011. február 23. - 15:59:08
Ctrl+H
->
);
,15 );
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: InAceX - 2011. február 23. - 18:08:06
Vagy ami még ennél is egyszerûbb a Ryder Multi Objecterrel könnyen áttudsz mindent írni http://sampforum.hu/index.php?topic=3337.0
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 23. - 18:43:54
És a 0.3c-s objecteket is át lehet valahogy rakni?
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: kurta999 - 2011. február 23. - 19:33:55
Idézetet írta: Skatefield date=1298483034\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És a 0.3c-s objecteket is át lehet valahogy rakni?
 
Az is object, ugyanúgy, mint a többi. Szal igen.
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 23. - 20:48:14
De ha ilyen loadmtamap-pal vagy mivel kell berakni, akkor hogy lehet átrakni?
Cím: Object Virtual World-ökben
Írta: kurta999 - 2011. február 24. - 14:02:16
Idézetet írta: Skatefield date=1298490494\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ha ilyen loadmtamap-pal vagy mivel kell berakni, akkor hogy lehet átrakni?
 
Egy ciklus alá, ami az objectekre vonatkozik.
Streamer_SetIntData(E_STREAMER_WORLD_ID, objectid, STREAMER_TYPE_OBJECT, virtualworldid);
Azthiszem, hogy warningozni fog, de attól függetlenül még fog menni.