Szerző Téma: Néhány dolgot nem tölt be  (Megtekintve 732 alkalommal)

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Néhány dolgot nem tölt be
« Dátum: 2011. augusztus 30. - 23:27:50 »
0 Show voters
Sziasztok, szóval a gondom a következõ, hogy OnGameModeInit alatt 3 betöltéses dologban hiba van(kocsik, házak, széfek), ezért csak az egyik tölt be, ami utána van az pedig nem.
Kocsik:
OnGameModeInit alatt:
VSBetolt();

 

stock VSBetolt()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", i);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
else CarBetolt(i); printf(\"kocsi %d betöltve\", i);
}
return 1;
}

 

stock CarBetolt(c)
{
format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", c);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
format(CarInfo[c][cTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
CarInfo[c][cTipus] = dini_Int(str, \"Tipus\");
CarInfo[c][cZarva] = dini_Int(str, \"Zarva\");
CarInfo[c][cPosX] = dini_Float(str, \"PosX\");
CarInfo[c][cPosY] = dini_Float(str, \"PosY\");
CarInfo[c][cPosZ] = dini_Float(str, \"PosZ\");
CarInfo[c][cPosA] = dini_Float(str, \"PosA\");
    CarInfo[c][cSzin1] = dini_Int(str, \"Szin1\");
    CarInfo[c][cSzin2] = dini_Int(str, \"Szin2\");
    CarInfo[c][cAr] = dini_Int(str, \"Ar\");
    CarInfo[c][cEladva] = dini_Int(str, \"Eladva\");
CreateVehicle(CarInfo[c][cTipus],CarInfo[c][cPosX],CarInfo[c][cPosY],CarInfo[c][cPosZ],CarInfo[c][cPosA],CarInfo[c][cSzin1],CarInfo[c][cSzin2]);
if(CarInfo[c][cZarva] != 0)
    KocsiZarva[c] = 1;
else
   KocsiZarva[c] = 0;
    return 1;
}

 
Házak:
OnGameModeInit alatt:
    for(new h = 0; h <= MAXHAZ; h++)
{
    HazBetoltes(h);
}

 

stock HazBetoltes(haz)
{
    format(stri sizeof str, \"/Hazak/%d.ini\", haz);
    if(!dini_Exists(str)) return 0;
    format(HazInfo[haz][hTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
    HazInfo[haz][hElado]         =     dini_Int(str, \"Eladó\");
HazInfo[haz][hAr]              =     dini_Int(str, \"Ár\");
HazInfo[haz][hBerelheto]     =     dini_Int(str, \"Bérelhetõség\");
      HazInfo[haz][hBerloAr]       =     dini_Int(str, \"BérlõÁr\");
      HazInfo[haz][hBeX]          =     dini_Float(str, \"BeX\");
      HazInfo[haz][hBeY]         =     dini_Float(str, \"BeY\");
    HazInfo[haz][hBeZ]          =     dini_Float(str, \"BeZ\");
    HazInfo[haz][hKiX]          =     dini_Float(str, \"KiX\");
      HazInfo[haz][hKiY]          =     dini_Float(str, \"KiY\");
    HazInfo[haz][hKiZ]          =     dini_Float(str, \"KiZ\");
      HazInfo[haz][hVW]          =     dini_Int(str, \"VW\");
      HazInfo[haz][hMegveheto]    =     dini_Int(str, \"Megvehetõ\");
      HazInfo[haz][hInterior]    =     dini_Int(str, \"Interior\");
      HazInfo[haz][hZarva]         =   dini_Int(str, \"Zárva\");
      HazInfo[haz][hPenz]         =   dini_Int(str, \"Pénz\");
      HazInfo[haz][hDrog]         =   dini_Int(str, \"Drog\");
return 1;
}

 
Széfek:
OnGameModeInit alatt:
             for(new x = 0; x <= sizeof(SzefInfo); x++)
   {
          SzefBetolt(x);
           SzefInfo
  • [Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo
  • [X], SzefInfo
  • [Y], SzefInfo
  • [Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo
  • [A]);

   }

 

stock SzefBetolt(szef)
{
if(szef < 0 || szef > FRAKCIOK) return 1;
if(szef == FSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", FSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[FSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[FSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[FSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[FSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[FSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[FSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[FSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[FSZEF][X], SzefInfo[FSZEF][Y], SzefInfo[FSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[FSZEF][A]);
}
else if(szef == MSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", MSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[MSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[MSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[MSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[MSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[MSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[MSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[MSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[MSZEF][X], SzefInfo[MSZEF][Y], SzefInfo[MSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[MSZEF][A]);
}
else if(szef == RSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", RSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[RSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[RSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[RSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[RSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[RSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[RSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[RSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[RSZEF][X], SzefInfo[RSZEF][Y], SzefInfo[RSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[RSZEF][A]);
}
else if(szef == PSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", PSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[PSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[PSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[PSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[PSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[PSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[PSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[PSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[PSZEF][X], SzefInfo[PSZEF][Y], SzefInfo[PSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[PSZEF][A]);
}
else if(szef == HSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", HSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[HSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[HSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[HSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[HSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[HSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[HSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[HSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[HSZEF][X], SzefInfo[HSZEF][Y], SzefInfo[HSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[HSZEF][A]);
}
else if(szef == TSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", TSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[TSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[TSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[TSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[TSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[TSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[TSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[TSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[TSZEF][X], SzefInfo[TSZEF][Y], SzefInfo[TSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[TSZEF][A]);
}
else if(szef == OSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", OSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[OSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[OSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[OSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[OSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[OSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[OSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[OSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[OSZEF][X], SzefInfo[OSZEF][Y], SzefInfo[OSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[OSZEF][A]);
}
return 1;
}

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Néhány dolgot nem tölt be
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 30. - 23:49:52 »
+1 Show voters
Vedd ki a visszatéréseket(return). Mivel ha lefut az elsõ, akkor visszatér igaz értékkel és kilép az eljárásból.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Néhány dolgot nem tölt be
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 31. - 00:29:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: Roni date=1314740992\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11018\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vedd ki a visszatéréseket(return). Mivel ha lefut az elsõ, akkor visszatér igaz értékkel és kilép az eljárásból.
 
Megpróbáltam, nem jó :S

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Néhány dolgot nem tölt be
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 31. - 14:55:58 »
0 Show voters
Ha azt szeretnéd, hogy megfogja, akkor ne return 0-t használj, hanem return 1-t.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal