Szerző Téma: Object Törlés  (Megtekintve 958 alkalommal)

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Dátum: 2013. július 24. - 22:19:03 »
0 Show voters
Hali. Alap objecteket törölnék, csak nem tudom hogyan tovább. Idáig eljutottam de most ezekkel mit csináljak? Hogyan/Hova tegyem a pawnoba? Nem kell include-olni ? Ilyet még nem csináltam.. :)
 
<map edf:definitions=\"editor_main\">
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (expo_LAn) (1)\" radius=\"90.970924377441\" interior=\"0\" model=\"4101\" lodModel=\"4105\" posX=\"1224.69531\" posY=\"-1782.20312\" posZ=\"29.89844\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (staples_LAn) (1)\" radius=\"88.024833679199\" interior=\"0\" model=\"4103\" lodModel=\"4104\" posX=\"1104.09375\" posY=\"-1780.90625\" posZ=\"25.29688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (1)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1109.69531\" posY=\"-1752.61719\" posZ=\"11.85156\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (2)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1098.41406\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (3)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1055.28125\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
</map>
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 24. - 23:37:27 írta Shady »

Object Törlés
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 25. - 00:39:40 »
+1 Show voters
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);

 
Az beszúrt törölni valókból másold át a dolgokat, és onplayerconnect alá tedd ezt be :)

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 25. - 15:03:17 »
0 Show voters
Az beszúrt törölni valókból másold át a dolgokat, és onplayerconnect alá tedd ezt be
[/quote]
Szóval akkor ugy hogy ezeket az OnGamemodeInithez:
 
    <map edf:definitions=\"editor_main\">
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (expo_LAn) (1)\" radius=\"90.970924377441\" interior=\"0\" model=\"4101\" lodModel=\"4105\" posX=\"1224.69531\" posY=\"-1782.20312\" posZ=\"29.89844\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (staples_LAn) (1)\" radius=\"88.024833679199\" interior=\"0\" model=\"4103\" lodModel=\"4104\" posX=\"1104.09375\" posY=\"-1780.90625\" posZ=\"25.29688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (1)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1109.69531\" posY=\"-1752.61719\" posZ=\"11.85156\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (2)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1098.41406\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
        <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (3)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1055.28125\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    </map>

 
Ezt pedig az OnPlayerConnecthez:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);

 
A RemoveBuildinget nem kell behelyettesíteni és elég belõle ez az egy kód?  :)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 25. - 16:08:31 »
0 Show voters
Nem jó. Amit mtaval törölsz azt az nem jó nem lehet konvertálni szedd le a MAp Editort azzal tudol törölni és konvertálja is

Object Törlés
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 25. - 16:50:10 »
0 Show voters
Ha megmondod mit kell törölni melyik városbol akkor én neked kitörlöm + le is irom hogy mit töröltem ki stb azaz RemoveBuildingForPlayer(...

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #5 Dátum: 2013. július 25. - 18:11:31 »
+1 Show voters
Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét)
modelid -  model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma
x -  posX=\"1224.69531\"  - innen az 1224.69531 az x koordináta
y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta
z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta
radius -  radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél)
És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4101, 1224.69531, -1782.20312, 90.970924377441);
   // A többi objected keresd ki (a fenti elnevezésekbõl megtudod a koordinátákaz)
    return 1;
}

 
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog. ;)

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #6 Dátum: 2013. július 25. - 18:38:23 »
0 Show voters
Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét)
modelid -  model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma
x -  posX=\"1224.69531\"  - innen az 1224.69531 az x koordináta
y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta
z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta
radius -  radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél)
És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
 

    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4101, 1224.69531, -1782.20312, 90.970924377441);
       // A többi objected keresd ki (a fenti elnevezésekbõl megtudod a koordinátákaz)
        return 1;
    }
     

 
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog
[/quote]
Kösz már értem..  :) És ha sok objectem van?  :D Gondolom akkor kell a konvertálás  :)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #7 Dátum: 2013. július 25. - 19:45:37 »
0 Show voters
Ha valóban sok 15-20+ akkor ajánlott, megcsinálhatod te manuálisan is, de ez szubijektiv, de mindenképp hatékonyabb megoldás több object esetén az esetleges konverterek.

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Object Törlés
« Válasz #8 Dátum: 2013. július 25. - 20:16:16 »
0 Show voters
Ha valóban sok 15-20+ akkor ajánlott, megcsinálhatod te manuálisan is, de ez szubijektiv, de mindenképp hatékonyabb megoldás több object esetén az esetleges konverterek.[/quote]
Köszi, sikerült... :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal