-
Hali. Alap objecteket törölnék, csak nem tudom hogyan tovább. Idáig eljutottam de most ezekkel mit csináljak? Hogyan/Hova tegyem a pawnoba? Nem kell include-olni ? Ilyet még nem csináltam.. :)
<map edf:definitions=\"editor_main\">
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (expo_LAn) (1)\" radius=\"90.970924377441\" interior=\"0\" model=\"4101\" lodModel=\"4105\" posX=\"1224.69531\" posY=\"-1782.20312\" posZ=\"29.89844\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (staples_LAn) (1)\" radius=\"88.024833679199\" interior=\"0\" model=\"4103\" lodModel=\"4104\" posX=\"1104.09375\" posY=\"-1780.90625\" posZ=\"25.29688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (1)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1109.69531\" posY=\"-1752.61719\" posZ=\"11.85156\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (2)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1098.41406\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (3)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1055.28125\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
</map>
-
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
Az beszúrt törölni valókból másold át a dolgokat, és onplayerconnect alá tedd ezt be :)
-
Az beszúrt törölni valókból másold át a dolgokat, és onplayerconnect alá tedd ezt be
[/quote]
Szóval akkor ugy hogy ezeket az OnGamemodeInithez:
<map edf:definitions=\"editor_main\">
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (expo_LAn) (1)\" radius=\"90.970924377441\" interior=\"0\" model=\"4101\" lodModel=\"4105\" posX=\"1224.69531\" posY=\"-1782.20312\" posZ=\"29.89844\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (staples_LAn) (1)\" radius=\"88.024833679199\" interior=\"0\" model=\"4103\" lodModel=\"4104\" posX=\"1104.09375\" posY=\"-1780.90625\" posZ=\"25.29688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (1)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1109.69531\" posY=\"-1752.61719\" posZ=\"11.85156\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (2)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1098.41406\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (veg_bevtree1) (3)\" radius=\"27.496490478516\" interior=\"0\" model=\"713\" lodModel=\"0\" posX=\"1055.28125\" posY=\"-1725.74219\" posZ=\"12.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
</map>
Ezt pedig az OnPlayerConnecthez:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
A RemoveBuildinget nem kell behelyettesíteni és elég belõle ez az egy kód? :)
-
Nem jó. Amit mtaval törölsz azt az nem jó nem lehet konvertálni szedd le a MAp Editort azzal tudol törölni és konvertálja is
-
Ha megmondod mit kell törölni melyik városbol akkor én neked kitörlöm + le is irom hogy mit töröltem ki stb azaz RemoveBuildingForPlayer(...
-
Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét)
modelid - model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma
x - posX=\"1224.69531\" - innen az 1224.69531 az x koordináta
y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta
z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta
radius - radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél)
És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4101, 1224.69531, -1782.20312, 90.970924377441);
// A többi objected keresd ki (a fenti elnevezésekbõl megtudod a koordinátákaz)
return 1;
}
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog. ;)
-
Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét)
modelid - model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma
x - posX=\"1224.69531\" - innen az 1224.69531 az x koordináta
y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta
z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta
radius - radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél)
És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4101, 1224.69531, -1782.20312, 90.970924377441);
// A többi objected keresd ki (a fenti elnevezésekbõl megtudod a koordinátákaz)
return 1;
}
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog
[/quote]
Kösz már értem.. :) És ha sok objectem van? :D Gondolom akkor kell a konvertálás :)
-
Ha valóban sok 15-20+ akkor ajánlott, megcsinálhatod te manuálisan is, de ez szubijektiv, de mindenképp hatékonyabb megoldás több object esetén az esetleges konverterek.
-
Ha valóban sok 15-20+ akkor ajánlott, megcsinálhatod te manuálisan is, de ez szubijektiv, de mindenképp hatékonyabb megoldás több object esetén az esetleges konverterek.[/quote]
Köszi, sikerült... :)