Szerző Téma: /kocsiba segítség aki tud segíteni  (Megtekintve 822 alkalommal)

/kocsiba segítség aki tud segíteni
« Dátum: 2009. december 16. - 21:13:38 »
0 Show voters
Szóval lenne egy kis segítségkérésem, van itt eza scriptecske és én azt szeretném vele elérni hogy aki cuffolva van azt automatikusan berakja a hátsó ülésre.
PlayerCuffed[playerid]
hogy ne keljen idt beütni hozzá csak berakja teszem azt a hátsó bal helyre, kerestem leírásokat de ezzel nem vagyok tisztában hogy a GETCLOSESTPLAYER hogy müködik pedig számtalan ötletem lenne rá hogy miként lehetne használni, próbáltam összevetni egy másik commandal ami ugyanezt használja hogy nem kell id a /tazer de nem tudtam kivenni hogy lehetne átépiteni bele. Ha valaki tudna esetleg egy kis infót hogy miként müködik ez azt megköszönném. Ha még pici magyarázatot is raksz hozzá azaz hogy témánál maradjak \"segítséget\" akkor köszke :D elore is köszi mindenki ja és még annyi hogy ez sokaknak ismeros lehet a script igen ez az izé onnan abból :D
if(strcmp(cmd, \"/kocsiba\", true) ==0 || strcmp(cmd, \"/ko\", true) == 0)
    {
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(gTeam[playerid] == 2 || IsACop(playerid))
      {
          if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 15)
            {
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
             if (!strlen(tmp))
                 return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /kocsiba [id] [1/2/3]\");
             new person = strval(tmp);
             tmp = strtok(cmdtext, idx);
             if (!strlen(tmp))
                 return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /kocsiba [id] [1/2/3]\");
             new seat = strval(tmp);
             new Float:pos[6];
             GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
             GetPlayerPos(person, pos[3], pos[4], pos[5]);
             if (floatcmp(floatabs(floatsub(pos[0], pos[3])), 10.0) != -1 &&
             floatcmp(floatabs(floatsub(pos[1], pos[4])), 10.0) != -1 &&
             floatcmp(floatabs(floatsub(pos[2], pos[5])), 10.0) != -1) return false;
             PutPlayerInVehicle(person, GetPlayerVehicleID(playerid), seat);
          }
          else
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You are too far from the player !\");
           }
      }
      else
      {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You are not a cop !\");
        }
   return 1;
}

jana4

  • Vendég
/kocsiba segítség aki tud segíteni
« Válasz #1 Dátum: 2009. december 17. - 17:22:11 »
0 Show voters
Angol leírás....

PutPlayerInVehicle


Tegyünk be egy kiválasztott játékost egy jármube


Paraméterek:


(playerid,vehicleid,seatid)


playerid   A játékos (akit beakarunk tenni) azonosító száma ( ID )


vehicleid   A jármu azonosítója (amibe a játékos beakarjuk tenni)


seatid             Ülés azonosító ( 0 - vezeto , 1 anyósülésen tartozkodó játékos , 2 és 3 - bal ill. jobb hátsó ülések azonosító száma)


Ha nem jön össze szólj, akkor neki látok. (csak most nincs kedvem pawnozni  :) )



/kocsiba segítség aki tud segíteni
« Válasz #2 Dátum: 2009. december 17. - 22:47:10 »
0 Show voters
Szia köszi hogy válaszoltál, azóta már rájöttem és sikerült ugy hogy egy parancsal berakja kocsiba az embert 2-3-4 vagy 4dik helyre. Most viszont aza gond hogy van eza parancs és ezt is ugy szeretném hogy ne keljen [id] csak aki a legközelebb van GETCLOSESTPLAYER és azt megcsinálja.
És egy másik dolog arról szeretnék kérdezni még hogy az hol van ha egy ember kijelentkezik a szerverrol egy adott szituációban PLAYERDISCONNECT?!?! akkor mikor ujra bejelentkezik akkor berakja mondjuk börtönbe a dolog miatt, hogy erre melyik parancs jó, mert gondolkoztam és például ha if PlayerCuffed[suspect] = 1; onplayerdisconnect és ha visszalogol akkor valami történjen vele pénz levonás vagy börtönbe rakás vagy valami.
Még1x köszi hogy válaszoltál ha lesz idod ez a 2 dolog érdekelne hogy kicsit közelebb jussak a megoldáshoz, vagy ha bárki más tudna SEGÍTENI ez ügyben megköszönném. Köszi elore mindenki
if(strcmp(cmd,\"/frisk\",true)==0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /frisk [playerid/PartOfName]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
         if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
         {
             if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You cannot Frisk yourself!\"); return 1; }
                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                new text1[20], text2[20], text3[20], text4[20], text5[20], text6[20];
                if(PlayerInfo[giveplayerid][pDrugs] > 0) { text1 = \"| Drugs.\"; } else { text1 = \"| Empty Pocket.\"; }
                if(PlayerInfo[giveplayerid][pMats] > 0) { text2 = \"| Materials.\"; } else { text2 = \"| Empty Pocket.\"; }
                if(Fishes[giveplayerid][pWeight1] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight2] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight3] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight4] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight5] > 0) { text3 = \"| Fishes.\"; } else { text3 = \"| Empty Pocket.\"; }
                if(PlayerInfo[giveplayerid][pPhoneBook] > 0) { text4 = \"| Phone Book.\"; } else { text4 = \"| Empty Pocket.\"; }
                if(PlayerInfo[giveplayerid][pWatch] > 0) { text5 = \"| Watch.\"; } else { text5 = \"| Empty Pocket.\"; }
                new sweapon, sammo;
                text6 = \"| Empty Pocket.\";
                for (new i=0; i<9; i++)
                {
                    GetPlayerWeaponData(giveplayerid, i, sweapon, sammo);
                    if(sweapon != 0 && sammo != 0)
                    {
                        text6 = \"| Weapon.\";
                    }
                }
                format(string, sizeof(string), \"|__________ Items with %s __________|\", giveplayer);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                 format(string, sizeof(string), \"%s.\", text1);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
               format(string, sizeof(string), \"%s.\", text2);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
               format(string, sizeof(string), \"%s.\", text3);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
               format(string, sizeof(string), \"%s.\", text4);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
               format(string, sizeof(string), \"%s.\", text5);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
               format(string, sizeof(string), \"%s.\", text6);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
               if(PlayerInfo[giveplayerid][pSex] == 1) { format(string, sizeof(string), \"* %s taps %s all over his body and searches for some items.\", sendername ,giveplayer); }
               else { format(string, sizeof(string), \"* %s taps %s all over her body and searches for some items.\", sendername ,giveplayer); }
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   That player is not near you !\");
                return 1;
            }
         }
      }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   That player is Offline !\");
            return 1;
        }
   }
    return 1;
    }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal